mandag 1. mars 2021

Vekttap eggefaste

Vekttap eggefaste

Eggefaste ble utviklet for de som spiser LCHF. Det er veldig vanlig å komme i det som kalles vektplatåer, hvor vektnedgangen stopper helt opp. Jeg ville aldri basert mitt vekttap på eggefaste , da skulle jeg blitt . Da har det gått en uke og jeg har gått ned totalt 2. Etter de fem dagene med eggfaste har jeg holdt meg under gram karb om dagen. Når vekta ikke rikker seg på flere måneder tross strikt kost. Hva slags tyggis er det greit å tygge?


Vekttap eggefaste

Flere resultater fra forum. Etter positiv oppmuntring fra mannen har jeg bestemt meg for å kjøre på med eggefaste til fredag. Altså dager til med egg, egg, egg. Lurer på om jeg skal ta en runde med eggefaste nå. Vil gjerne høre om deres erfaringer hvis dere har gjort det Anonymous poster hash: . Mona etter kg vekttap - debut i tights.


Uken etter var jeg utrolig spent idet jeg gikk på vekten. Det er perioder med rast vekttap – og perioder hvor det går tregere. Ikke stress, la det ta den tiden det trenger. Spis variert: Ha fokus på . Da er jeg godt i gang med dag tre av min eggefaste. Planen er å klare dager.


Vekttap eggefaste

I dag hadde jeg mistet kg til, hvilket blir kg så langt. Bakte cloudbread(oopsies) i går og har laget meg en ostesandwich med to av dem. Også lagde jeg en eggelatte! Visste du at kroppen er bedre rustet til å håndtere for lite mat enn for mye?


Sjekk ut den kontroversielle detox-planen til vekt-coach Ulrika . Instagram posts (photos and videos) - Picuki. Men eg rørte ikkje ein dråpe eller bit så min andre dag på eggefaste er unnagjort med glans, dagens mat besto av: eggerull, omelett, eggevaffel xog . Førte dag på utfatsting. Da blei det eggelatte, eggerull, kokt egg og grilla pølse til middag.


Vekttap eggefaste

Du får regelmessig mosjon og har et noenlunde balansert og sunt kosthold. Likevel er ikke alt helt som det burde være. Da kan faste være noe du bør se . Matmuffins på eggefaste består av egg og ost, smakstilsetninger er salt og pepper, toppet. Goood tirsdag og velkommen lillelørdag . Det å legge ut bilde til venstre, har ligget langt inne . Så nå er jeg på dagen med eggefaste , og jeg har gått ned kg!


Energien kommer sakte tilbake, og jeg føler meg mer vel og lettere i kroppen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg