mandag 29. juni 2015

Kul under øret

Jeg er fyllt og har de siste mnd. Jeg har en kul som jeg ikke kan se, men som jeg kjenner godt når jeg trykker på den, rett under øret , akkurat ved kjeven. Jeg har for en ukes tid tilbake oppdaget en kul ved den ene øret. Kulen er plassert der kjeven på en måte slutter.


Den er ikke vond og jeg . Under beskrives symptomer og videre forløp for flere typer.

Kreft i hode - og halsregionen kan også vise seg som en kul på halsen. Jeg har oppdaget en hard kul bak venstre øre og er bekymret for om dette kan være kreft. Har lest gjennom tidligere svar fra Lommelegen, . For ca uker siden oppdaget jeg en litt avlang hard kul rett under mitt venstre øre.


HOVNE LYMFEKNUTER: Oppdager man en kul under huden er det mange som umiddelbart frykter at dette er et tegn på kreft, men det kan . Når de arbeider med å bekjempe . En hoven lymfeknute kjennes som en klump under huden. Når bør du søke lege: Dersom en lymfeknute har vært hoven i mer enn fire uker uten .

I forbindelse med dette oppdager jeg en kul ved øret. Jeg har hatt en stor kjertel under kragebeinet siden midt i tenaarene. Det ligger under kjevebeinet og nedover halsen. Klarer ikke å kjenne noen for for kul men det er noe som plager meg der.


Hos korthårede katter kan en slik kul være synlig som en hevelse på kroppen. Om man bare får ut fettceller under prøvetakingen, tyder dette på at kulen er et . EKSTRA ØRE : Ateromer kan legge seg som en pølselignende. Syria10:49SportVæret endrer programmet under ski-NM. Vi har en hund som er år i høst, det er en blandnigsrase.


Det sista året har han haft en kul under venstre øret , i begynelsen var den liten men har. Det første du bør gjøre i noen av disse tilfellene er roe ned og konsentrere . I desember oppdaget Thor Joel Tømmerås (42) en stor kul under øret. Jeg visste med en gang at det . Ble bedt om å si ifra om den ble større eller om det kom flere.


Det første symptomet ved bløtvevskreft i armer, bein eller øre -nese-hals regionen er en smertefri kul som vokser. Mastoiditt er en sjelden komplikasjon til ørebetennelse og kan gi øresmerter, feber og en øm kul bak øret. Svulsten gir sjelden andre symptomer før den . Ti dager senere ble han undersøkt ved øre -nese-hals-poliklinikk.

En kul i nakken ble starten på minst år med knallhard behandling for Selma. Og snart sitter de der, pappa og Selma, under en gnistrende . Vi har mange som kommer til oss fordi de har vondt i ørene , og ørebetennelse er en vanlig årsak. Dette går som oftest over av seg selv, men hvis plagene .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg