onsdag 19. februar 2020

Strikke lus pent

FLERFARGET MØNSTER 06. Alpaca-garnet er utrolig finslig og tynt å strikke med og nettopp det gjør at jeg synes det er enda vanskeligere å få det skikkelig jevnt og pent. Den fargen som ligger nærmest strikketøyet kalles nemlig den dominante fargen - det er fargen som kommer tydeligst frem når du strikker.


Jeg har lenge beundret damene på min lokale strikkekafé som strikker mønster med begge fargene på en og samme finger. Og i kjent Pippi-stil .

Har du noen gang fått irriterende feil i strikkeplagget ditt selv om du har. Jeg vil helst ikke ha mer en masker av samme garnfarge etter hverandre og tvinner derfor lett ved å bruke samme teknikk som når vi strikker. I denne DROPS video viser vi hvordan man kan strikke med farger på kontinentalmåten.


Siden jeg er på vottekjøret i år, fikk jeg veldig lyst til å strikke. Hun lærte meg mange små triks når det gjelder strikking. Et biprodukt av å strikke med dominant farge er at arbeidet ditt ofte blir.


Universal Technological Dictionary books.

Pent brukt, og veldig mye strikkejobb. Grå Bloomsbury – 2kr. Nydelig genser med selbustjerner og lus. På veggen i verkstedet hang det pent brettede stoff i ulike farger og. Strikk omg i bunnfargen og start med å strikke lus etter diagram A på . Else Elise Sætre Bullus shared a post.


Eg vil på vegne av strikkekafeen i Ytre få ynskje dykk alle ein god og fin sommar. Halsen hører til modellen Genser med kjempelus og garnpakken til denne løse halsen selges sammen med genseren, eller alene. Strikk omg uten felling, og fell deretter ved å strikke m. Fest alle løse tråder pent på vrangen. Jakka blir varmere med lus , siden du fanger et luftlag i jakka, og tykkere jakker er.


Etter mange overveielser falt valget på Nordkapp kofte uten lus. Når du velger et gjentagende mønster, f. Sjovt bare at strikke og så har man pludselig to ens Flotte flotte farver. Blir veldig pent , morsomt mønster!

Ailo stod pent i ro, så lenge klikk og godbit ikkje var så langt unna. Skal bli godt å strikke noe annet enn lus og sjakkruter nå :-) Tror nok ikkje . Det er mit indspark i. Nr Nordkapp kofte med lus pattern by Unn Søiland Dale. Pattern is available in several sources.


These sources may state the same yarn weight but vary in . En beskjent av meg spurte meg pent om jeg kunne strikke noen barnekl r for. Karminkoften har rundt bærestykke med fargerike border, lus og vrangborder i .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg