tirsdag 4. mai 2021

Vrangbord lue oppskrift

Denne oppskriften kan lastes ned gratis. Oppskrift for DROPS 182-4. LUE : Luen strikkes rundt på rundpinne. Jeg lovet å komme med oppskrift på lua som hører til halsen til barn.


Halsen til barn finner du HER.

Dette har desverre tatt litt ti da de siste . Lue i vrangbord med oppskrift. Jeg ville ha en enkel lue med lang vrangbord og jeg ville bruke dette garnet fra Sør . Vanskelighetsgrad: Einfach. Maschenprobe, masker vrangbord på pinne nr = cm. Månedens oppskrift for november er en myk og god lue med vrangbord og perlestrikk.


Vår modell er strikket i Carpe Diem fra Lang yarns, men du kan også.

Gratis oppskrift til nydelig lue Nydelig strikket lue i myke Adlibris Cashmere. Lue : m vrangbord med r, vr på p nr = cm. Garn: bruk det garnet du vil ha, eller som her finull.


Hele luen strikkes med tråd Puno og tråder Plum. Lengde fra vrangbord ( lue ), 25. Kopiering og publisering av materiale og oppskrifter ,. Nemlig å rekke opp nedenfra, for så å strikke ny vrangbord ovenfra og. Mange spør om oppskrift , og det må jeg da få til å telle meg frem til.


Tykk Ull er en utgått garnkvalitet, men kan. Masktäthet, masker vrangbord på pinne nr = cm. Legg løst opp (92) masker på p 5. Pinner: mm cm. Hele lua strikkes i vrangbord , og du trenger kun å . Noen som har en oppskrift på en fin lue som kan strikkes med merinoull fra. Det kommer an på hvor fast du klarer å strikke vrangbord.


Hvordan strikker man lue uten vrangbord eller rullekant?

En slik vrangbord blir også et ypperlig pannebånd om en stopper der. Rundpinner passer godt til å strikke luer , halser eller gensere. Strikker du med løsere strikkefasthet enn i oppskriften , vil arbeidet bli større enn oppgitt. Kine har modifisert oppskriften litt, for at luen skal passe et barn. Her er vrangborden kortere enn i orginaloppskriften, og selve luen ikke fullt så . Og siden jeg elsker luer så måtte jeg lage oppskriften på den perfekte luen.


Her er det vist hvordan du kan strikke falske fletter frem og tilbake. Falske fletter egner seg godt til sokker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg