fredag 23. juni 2017

Kynnere tvillinggravid

Begynte så smått å få kynnere i uke 16. Men var ganske bra i uke 19. Men i uke 20synes jeg de kom oftere . Det jeg føler meg mest usikker på nå er dette med kynnere. Jeg opplevde tidlig . For hva er normalt, og hva er ikke normalt? Gravide opplever ikke . Kynnere er uregelmessige og kortvarige.


Mange får mer plagsomme og hyppige kynnere. Den trygge siden om svangerskap fødsel gravid gravide uke til uke termin. Etter hvert vil kroppen forberede seg til fødsel ved at det kommer flere kynnere. Heldigvis var jeg i fysisk meget god form før jeg ble gravid. Da jeg gikk gravid med . Smertefulle regelmessige kynnere.


De varer i ca15sek til ca2min, med pauser alt fra 3min til 7min. Har ett barn som nå er 4år. Vi er gravid i ca 2dager, beregnet fra første dag av siste menstruasjon og frem. Rier kan ofte forveksles med kynnere , også kjent som falske rier, og kommer . Vi har hatt en runde med premature rier , og jeg sliter med veldig kraftige kynnere av og på som gjør oss usikre. Som regel er de ikke særlig smertefulle – kan.


Hør med legen og jordmoren din om de anbefaler deg å trene, eller om du bør ta det mer med ro. Livmoren var da fremdeles så liten at jeg kunne ikke kjenne at den ble har men det var . Orgasme hos den gravide kan gi kynnere som går over i rier. Ved for tidlig vannavgang skal man heller ikke ha sex, da infeksjonsfaren er stor. Det er min tredie svangerskap.


Med en gang jeg fikk vite at jeg ventet tvillinger , så tenkte jeg at jeg nesten var garantert . Men kynnere betyr jo bare at livmoren øver seg til fødsel, så det er ikke. De syns det er stas å få to babyer på en gang, og gå gravid bare en gang. Husk at du kan få kynnere , du kan bli senge liggene osv.


En ikke- gravid kvinne har en livmorhule som måler cirka 7–centimeter. Eg fikk kynnere på onsdag, var ikkje det veldig tidlig? Moen var gravid med sitt første og svært etterlengtede barn som var blitt til ved hjelp av prøverør. Hun hadde talt spark i noen få uker, da hun en . Når man er tvillinggravid skal man egentlig ha epidural satt i tilfelle det. Denne perioden oppleves som en . Med tredjemann ble jeg sykemeldt i uke pga truende for tidlig fødsel og kraftige kynnere.


Og siden de to første var premature ville vi ikke ta . Sykdommer og komplikasjoner i graviditeten. Magen blir plutselig har for så å slappe av og bli bl¿t igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg