tirsdag 6. juni 2017

Nyfødtfotografering sotra

Sandra Gleichmar - Din familiefotograf på Sotra ! Ved nyfødtfotografering kan jeg også komme hjem til dere, ikke alle føler seg klar til å ta babyen med i studio den første tiden. Sistnevnte er gratis dersom du . Fotograf Åshild Meling holder til på Sotra , men tar gjerne oppdrag i Øygarden, Bergen og omegn. Tiden går så alt for fort, husk å. Nyfødtfotografering i østfold utendørsfoto fotograf camillast spydeberg. Veldig flink fotograf som holder på Sotra.


Vi var veldig fornøyde med bildene : helloOK priser. Her bor jeg med min mann og katten vår, Losen. Vi tilbyr gratis nyfødt fotografering til babyer under mnd. Jeg har syv - perfekte - tantebarn som er . Det er inkludert familie og søsken. Bestill nyfødtfotografering i god tid før termin så er du garantert fotografering innen dager fra fødsel :-) Du finner mer info og min prisliste på.


Vi har lang erfaring med nyfødte og spedbarn og tilbyr gratis nyfødtfotografering inntil barnet er måneder, inkludert søsken og familie – dere betaler altså . Workshop, nyfødtfotografering. Jeg er Sandra og bor sammen med min familie utenfor Bergen på Sotra i. Foredragsholder: Colour Art. Amelia og Lilja inne på nyfødtfotografering ~ slutten av nyfødtfoto er det fint å ta noen søskenbilder Timebestilling: . Sunset kleppesjøen 27. Jeg gir svært hyggelig pris til de som booker gravid og nyfødtfoto.


Av og til er det kjekt å ta fotograferingen ute, selv om det er disse små søte. Her kan dere se en bildeserie av Eliah som koser seg i naturen på Sotra. Fødselstavle, gravi nyfødtfotografering , bryllup, nyfødt foto, sotra , østfol oslo, akershus, nyfødtfoto , babyfoto, bryllupsfotografering. Jeg tar også på meg oppdrag på Sotra.


Skjønne Sondre på nyfødtfotografering denne uken! Dette bildet her er fra da jeg var på Sotra tidligere i mai. Burberryklær fra Englan tyllskjørt til nyfødtfotografering , blondesko til dåp. Book nyfødtfotografering innen utgangen av januar og få fødselstavle med to av.


En dager fersk guttebaby var i studio i dag hos meg. Minner igjen om at nyfødtfotografering må bookes i god tid før termin. Ha en fin kveld alle .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg