onsdag 18. desember 2019

Ringe med skjult nummer til utlandet

Hei kjøpte meg ny harddisk for litt siden. Skal eg bare koble den på og så vips så kan eg formatere eller? Nummeret ditt er synlig når du ringer fra utlandet.


Jeg vil ringe en slektning med skjult nummer , hun bor i europa. Men jeg vil ikke at hun skal ha mitt nummer eller se at jeg ringer.

Ringe med skjult nummer - Generell debatt. Kan den jeg ringer se at jeg ringer fra utlandet ? Skjult nummer , gjelder det om man ringer utenlands. Flere resultater fra forum. Når jeg ringer til venner her i Norge, har jeg skjult nummer.


Er det slik at nummeret mitt fortsatt holdes skjult når jeg ringer til utland eller vises. Eg ringte med skjult nummer til en dame i sverige nå nettopp, eg sa ingenting hun bare sa hallo.

Men så sa hun til en annen i rommet, dem . Ukjent nr ringer ofte innlegg 27. Blir oppringt av ukjent innlegg 10. Må finne navnet til en eier av et telefon nummer innlegg 11.


Kropp, helse og sex › Sex Hvordan ringer jeg med skjult nummer? SVAR: Hei Du ønsker å ringe med skjult nummer , og du lurer på hvordan du. Hvis jeg ringer fra Norge (norsk nummer) til utlandet , altså til en . For å unngå dette må du skru av anrops-ID. Svindlere bruker en datamaskin som kan ringe opp flere tusen.


Ikke ring tilbake hvis du ser at et ukjent nummer fra utlandet har ringt deg. Med hemmelig nummer så blir ikke telefonnummeret oppført i telefonkatalogen eller opplysningstjenester. Med fasttelefon fra Telenor har du tilgang til nyttige tjenester som reservasjon mot nummervisning.


Se fullsteng oversikt. Når du gjør det koster gjerne nummeret en hel del penger å ringe. Hvis du venter på telefoner fra utlandet kan det også være ganske .

Blir du oppringt av et skjult eller ukjent nummer er det ikke noe farlig å svare. Hvis du ser at det er samme nummer som ringer tilbake kan det være nyttig å . Når du ringer vises nummeret ditt, men hvis du vil ringe fra skjult nummer , følg . Ved å velge hemmelig nummer vil du alltid ha skjult nummer ved utgående anrop og ingen oppføring i. Ringer du fra utlandet ? Hemmelig nummer - Når du får nytt mobilnummer blir det automatisk tilgjengelig for opplysningstjenester. Telenor ber alle være varsomme med å ringe opp ukjente nummer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg