fredag 3. april 2020

Ullbukse barn oppskrift

Glattstrikket tights, bukse i vr-bordstrikk, glattstrikket sokker. Oppskriften kan også lastes ned gratis. Mønster på glasstrikket og ribbestrikket tights.


Hver dag legger vi ut tips om en strikkeoppskrift. Noen ganger er det en ny oppskrift , andre ganger kan det være en oppskrift som fortjener å tas . Har fått flere henvendelser om oppskriften på denne ullbuksen til barn , så her kommer den!

Jeg har strikket buken . DEILIGE STRIKKEBUKSER TIL BARN – NORSKE OPPSKRIFTER. Forslag til andre oppskrifter. NOK eg gang har et Design vippet meg fullstendig av pinnen(e)!


Press ikke arbeidet, men legg eventuelt plaggene flatt i fasong under fuktige håndklær og la det ligge til det er tørt. Den buksa som får plass under. Obligatorisk for barnehagebarn.


Søt og morsom bukse til små snupper!

Vi har fått dele denne oppskriften med dere. HJERTEBUKSE: Denne buksa vokser med barnet og passer både til hverdag og fest. Min største gutt trenger nå bukse i str år.


Barna får her en bukse det er veldig god å bevege seg i og ikke minst . GRATIS STRIKKEOPPSKRIFTER. Denne strikkeoppskriften på en søt kengurubukse til barn kommer fra den. For lenge siden lovte jeg å legge ut en oppskrift på ullbukse til barn ,. Hvis du bruker min oppskrift og viser fram buksa på nettet, setter jeg pris . Ingen informasjon er tilgjengelig for denne siden. Bukse med fartsstriper 2-år. En god og romslig baggybukse til sommerbarna.


Denne passer like godt til guttene som til jentene. Dette er en bukse som er like fin året etter, som en kortere . Hei Noen som har oppskrift liggende for glattstrikket ullbukse str ca 5-år, pinne str tenker jeg. Varde er et klassisk mønster fra Raumagarn. Et mønster inspirert av det rikholdige arkivet til Rauma ullvarefabrikk.


En enkel og anvendelig ullbukse som passer flere størrelser.

Her deler hun oppskriften sin med oss, slik at du som ikke kjenner monsterbuksa fra før kan bli kjent med den! Små barn : Grønn bukse i størrelse år .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg