fredag 11. august 2017

Festrøyk amming

Festrøyk amming

Men selv om du gjør det, er det viktig å amme. Hva går over i melken? Hvordan påvirker det barnet. Vet at det anbefales at man skal amme selv om man røyker, men det bekymrer meg jo . Vil det si at hvis jeg røyker en røyk 2timer før amming vil min sønn ikke ta skade? Amming og passiv røyking - Graviditet, spedbarn og.


Festrøyk amming

Slutte å røyke, men fortsatt festrøyk. Kropp og helse - Kvinneguiden Forum innlegg 26. Småhevn`` i forholdet? Flere resultater fra forum. Røyker du mens du ammer , kan det medfører en rekke ulemper for barnet.


Kan jeg ta med EN røyk i kveld. Kroppen har sluttet, hodet røyker fremdeles. Barnefar røyker, men nekter meg. Men røyking er jo dessverre sexy.


Festrøyk amming

Det beste er å ikke røyke eller snuse når du ammer. Mengden nikotin i morsmelken er tre ganger høyere enn den er i mors blod. Av Kjell Haug, professor dr. Stol på deg selv og ikke slutt med amming eller nattamming fordi at noen andre forteller deg at du skal gjøre det!


Du vil som mor selv føle og vite når det er greit . Altså ikke samtidig som jeg ammer dah). De færreste klarer å bare festrøyke. Stump røyken, også festrøyken. Vi feiret i kveld med en flaske vin, fruen ammer ikke, hun liker å ta en festrøyk i blant og det bestemte hun seg for å ta i dag også.


Festrøyk amming

Vi bor i Moholt Studentby i . I omgangskretsen tror jeg vi har en som røyker fast og en festrøyker. Jeg bruker medisiner. Takk for tips, men jeg tror ikke jeg kan ta de så lenge jeg ammer. Barna blir ofte litt mindre enn de skulle ha vært hvis mor røyker i graviditeten, .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg