tirsdag 28. juni 2016

1 Cup in gram

I år laget jeg en helt enkel, men alikevell søt, adventsstake. Diamantene er kjøpt på nille for et par år siden. Ordet adventsstake er for evig ødelagt hos meg.


JULEBELYSNINGEN som lyser opp mørketiden! Skal spandere på meg en adventsstake , men det er det!

Sammenlign tilbud og priser på Dovre. Lurer du på hva du skal legge i årets julekalender? Lag din egen adventsstake. Karsten og Petra julekalender. Tar du turen innom butikkene våre i dag eller i morgen, får du ALLE lilla lys og alle lykter til halv pris, så her kan du gjøre gode kupp!


Lager du adventsstake selv. Se adventsstakene som setter julestemningen!

Adventsstake , Georg Jensen. Har så lyst å kjøpe en adventsstake som er som et fat, med lys rundt. Gode kjøp til trivelige anledninger. Denne Pinnen ble oppdaget av Xhibition Kjøpesenter.


Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest. Custom Glass Ornament A Piece Of My Heart Is In Heaven Charm, Family Member Charm, Memorial Ornament Keepsake Gift . Da er vi igang med 1. Nille Sentrum Bysenteret. Ingen år er like her hos meg når det gjelder adventsstake. Vi døyvet ventetida med lilla duker, en elektrisk adventsstake i vinduet og tente et nytt . Lysfat eller lignende kubbelys (fra europris) Mose (fra nille ) Fyrukvist (fra europris) Hvit dekorsand (fra nille ) Rød dekorasjonsnål (fra nille ). Europris har alltid gode tilbud på diverse produkter relatert til sesongen.


Jeg synes det er gøy. Når jeg delte bilde av adventsstaken fikk jeg mange tilbakemeldinger på at dette var. Men sikkert er det at min adventsstake tilhører mitt forrige liv i glass og .

List all nillejul photos and videos. Find and browse tons of nillejul new posts from instagram and other social media platforms on this page. Mange bruker adventsstake som julepynt også i romjulen. Her er adventsstaken jeg lagde for tre år siden da jeg var gravid med F. Lagde min egen adventsstake til jul.


Explore photo and video images on Instagram, latest posts and.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg