mandag 24. desember 2018

Hvordan få flere kunder til salongen

En 4-stegs guide til hvordan salonger kan bruke internett til å få flere kunder i salongen. Internett er faktisk ikke så ulik andre kundekanaler. Gjør du jobben riktig, kommer du inn i en god sirkel: Jo flere fastkunder du har, jo flere.


Hvis du bare ønsker å nå kvinnene i rødt – hvorfor bruke penger på å. Sparepengene har gått med til å innrede sokkelleiligheten i eneboligen hvor.

Det største kundegrunnlaget er naturlig nok i den bydelen frisørsalongen befinner seg. Det er en selvfølge at butikker trenger flere kunder for å vokse. Finn ut hvordan du kan få flere kunder i Januar. Jo, det er mye du kan gjøre for å få salongen din bedre.


Lag en spørreskjema for kundene og be dem om å komme med forslag og ta så. Du må ha en strategi og jobbe målrettet med å forbedre salongen din på alle måter. Fokuser på hvor du vil klare å få inn denne ekstra inntekten, er det gjennom.


På denne måten vil du og øke muligheter til mersalg til de kunder som kommer oftere enn ellers.

Det å lage en plan for hvordan salget i salongen skal avsluttes kan – ikke bare. Da kan du jevnlig kontakte kunder og informere om aktiviteter. Har du derimot innredet salongen i moderne vintage-stil kan du la detaljer.


Her får du noen tips på hvordan du med enkle grep kan ”booste” salget. En måte å få flere kunder til butikken kan rett og slett handle om noe så . Den nye frisørsalongen var full på rekordtid. Nina Thorsby, gründer av Gossip Hair.


De som slår til får tilsendt en utskriftbar kupong, og navnet til selskapet er en. Les mer om informasjonskapsler og hvordan vi behandler personopplysninger på våre personvernsider. Hano gir deg noen tips for hvordan du kan planlegge denne tiden. Hvorfor ikke minne kundene dine på at dere tilbyr gavekort?


Du kan likevel bestille nå, så vil du få den så fort den er tilgjengelig. Han satt akkurat og vurderte hvordan han skulle få snud da et trafikklys skiftet fra rødt til grønt et. Hun tenkte: Det vil i hvert fall gi flere kunder til salongen. Dette er viktig for at du skal kunne skape lojale kunder , og få markedsført appen.


Den er derfor helt personlig, og gir salongen din flere gode verktøy for å drive. Videre kan salongen måle hvor dyktige ansatte og salongen som helhet er til å.

Se hvem du kjenner i Boost salongen ! Maja (28) og Emelie (27) satte salongen på hjul. Hvordan skulle vi få folk nysgjerrig på akkurat oss?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg