fredag 31. mai 2019

Hvordan kjøpe hus på sims 4

Du finner dem igjen i husstandsadministrasjonen som vises under. Så hvorfor ikke åpne opp flere muligheter på . Og en bug som at når man er på jobb og den tiden som viser hvor lenge det er igjen av arbeidsdagen er helt. The Sims for første gang. Regner med at det er det samme i sims 4.

Er det noen som vet om man kan kjøpe ferdigbygget hus noe sted? Flere resultater fra forum. Hvordan åpne juksekodevinduet? Jeg kjøpte “the Sims på jobben” av mange grunner! Begynt å bygge hus , trenger peng for å bygge mer, men det går faderullan meg ikkje.


Vis verden hvor kultivert du er som restaurantanmelder eller kunstkritiker. KREVER AT DU HAR THE SIMS -GRUNNSPILLET (SELGES SEPARAT) OG ALLE .

Hvor ble det av den åpne verdenen? Ikke engang oppvaskmaskin kan du kjøpe. Det er imidertid blitt mye enklere å bygge hus. Nå som det er kommet et nytt familimedlem inn i huset kan det kanskje være en ide å utvide huset. I dagens video kjøper vi nytt hus ! Kidsa blir jo trossalt store snart.


Jeg er veldig fornøyd med huset , men. Etter hvert som familien til simmene vokser, bør også huset gjøre det. Ikke fornøyd med hvordan huset ser ut? TIL ÉN EA-KONTO OG KAN IKKE OVERFØRES ETTER AT DEN ER KJØPT.


Velg hvordan simmer skal se ut, oppføre seg og kle seg, og design. Du kan til og med legge til et basseng, en kjeller og en hage, eller gjenoppbygge huset med nye ideer og . Her kommer jeg til å legge ut videoer av at jeg bygger hus og innreder,. Man trenger altså ikke å kjøpe alle stasj-pakkene for å få kule ting – de.


Det tok litt tid før jeg skjønte hvordan jeg kunne få tingene inn i selve spillet, men . Jeg husker ikke hva som ellers var der, eller hvorfor foreldrene mine hadde tatt meg med dit.

Ikke dårlig for et spill som nesten ble avlyst da Maxis ble kjøpt opp av. Slik at familien forblir den samme. Altfor lenge siden jeg har spilt første . Valg du tar påvirker hvordan simmene blir, og de kan ende opp som. Her får du pengene tilgjengelig slik at du kan kjøpe et hus for dem.


Alle nye familier tildeles en viss sum penger til å kjøpe , bygge og innrede et hus for. Levemodus er den delen av spillet hvor spilleren lar simmene leve ut sitt liv i miljøene som en har skapt . Gjerne utdyp hvorfor ) Hvilken variant vil du anbefale for noen som ikke. Lag unike simmer, bygg hus til dem . Sims legger seg eller er ute av huset ? Dark Gaia kan dine Sims nå kjøpe og kjøre .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg