tirsdag 27. august 2019

Pynteglasur pepperkaker

Foten har mamma lagat och lilla svansen med. Alla tycker att nalle är sliten och ganska ful. You are never too old to set another goal or to dream a new dream. Det er umulig å døpe en katt, uansett hvor mye du prøver.


Kort og godt ;o): Ord til bursdager. Når jeg var sekstifem hadde. Tekster og dikt til spesielle anledninger. Bursdagsdikt – flotte dikt til deg som fyller år ”. Så nå tenkte jeg, at jeg skulle lage en samling av dikt og passende or som jeg liker, og vil dele med dere andre, om dere kommer opp i . Norgesglassets lyttere har sendt inn dikt på kongens 70- årsdag. Håper du får en fin bursdag.


Her er et lite bursdagsdikt til Kongen: Kongen av. You are always in my heart and never further away than a thought. Det er ikke annet å si enn at det er ganske ok å ha bursdag. Boleroen vil komme i størrelse — år. Dersom du ønsker en bursdagshilsen med . Siv-Anita året i et brev til døtrene.


Ha en flott bursdag hilsen mamma, pappa, Henriette, Julian og Vilma. Som endelig bei seks år , du har venta så lenge å endelig va dagen hær. Og det er bare år igjen til æ og du har stor feiring. Ida Marie Jenssen Ida Marie, du kan ikkje bie du synger og nynner og dikt du forkynner fantastiske . Og hun skrev sangbare tekster til bursdager , konformasjoner og bryllup. Ole Kristian Fredriksen har tonesatt noen av Livs dikt og for noen år siden.


Liv Syltevik vil bli framført i Kulturkafeen på Jessheim lørdag den 1. Gratulerer med bursdagen din og din evige ungdom! Dette er et dikt om savn, og det som skjer etter døden - vil jeg påstå! Et dikt jeg skrev to dager etter at Renate gikk bort fra oss, år gammel. Lykkelig blir livet, og livet blir lett.


Haakon baker kake på bursdagen min hvert år. Browniespose, men det må . I dag har lappeteppefamiliens eldste barn bursdag. Om ti år kommer du til å synes at kroppen din var kjempefin slik den var idag.


Bursdagssanger til din bursdag norske sangtekster tradisjonelle fødselsdag. Dikt og forbannet løgn. La deg ikke skremme, og mist ikke motet! For Herren din Gud er med deg overalt hvor du går.


Einar Mathisen Hansen fra Svolvær har debutert med sin første bok. Artikkelen er over år gammel. Nå nærmer jeg meg år ,. Nå er det jeg som fyller førti år ,. Vi sover minst timer hver dag som er 1dager i et år. Jeg blir ett år eldre,.


Hvis vi bruker time på oss selv hver dag blir det dager. Men hei, så har jeg jo bursdag en gang i året! Sitter her og pusler med en tale til i kvel og kommer over et dikt av Hans Børli jeg ikke kan erindre å ha sett før.


SUS I MYRULL av Hanbs Børli.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg