mandag 26. oktober 2015

Saftig glutenfri sjokoladekake med rømme

Saftig glutenfri sjokoladekake med rømme

Denne saftige glutenfrie sjokoladekaken er bloggens mest populære. En deilig glutenfri kake med saftig sjokoladekakebunn og sjokoladefyll. Alle fortjener en enkel glutenfri sjokoladekake iblant. Bland inn rømme , mel, salt, natron og lett sammenvispet egg. Den er fantastisk saftig og holder seg i dagevis.


I mens heller du rømme , egg og natron i bakebollen og visper det godt sammen. It gets better the longer it stays in the fridge. Den vil da renne ned i hullene og gjøre kaken enda mer saftig. Når du trenger en sjokoladekake til de spesielle anledningene, så er denne. Siden den er bakt med glutenfritt mel, egner den seg særdeles godt når det er . Rør inn sukker og pisk inn rømmen.


Oppskrift på saftig sjokoladekake i langpanne. Dette er ei saftig og god langpanne sjokoladekake som er glutenfri. Ha egg, fløte og sukker i en kjele, og kok langsomt opp under omrøring. Prøvde meg på glutenfri sjokoladekake her om dagen.


Saftig glutenfri sjokoladekake med rømme

Pleier lage en sjokoladekake til langpanne som blir veldig saftig og go. Saftig sjokoladekake med rømme. Denne kan enkelt lages i glutenfri versjon, da bytter du ut hvetemelet med like mye fint. Nydelig, saftig sjokoladekake uten egg og melk.


Denne kaka står nå i ovnen,bakt med kesam i stedet for rømme ? Prøvde kaka med glutenfritt mel og den ble kjempegod. Deilig, saftig , glutenfri sjokoladekake laget med en litt overraskende ingrediens. Glutenfri sjokoladekake :) Her kommer oppskriften på en saftig og god glutenfri. Sjokoladekake med rømme. Og den er verken tør.


Denne sjokoladekaken er glutenfri og laktosefri! Den er rett og slett saftig og smaker som den beste sjokoladekaken jeg har smakt. Hell rømmen , de piskede eggene og alt det tørre i kjelen. Det er helg og ingenting passer vel bedre enn en skikkelig god sjokoladekake. Wenche laget selvfølgelig også en glutenfri variant.


Kaka er uten tilsatt sukker, og kan lagast uten både gluten og melk #128578;. Eg har delt eit par bilder den siste. Då ville eg heller brukt rømme elelr creme fraiche. Neste oppskrift ut fra kjøkkenet mitt er en osteiskake. Bedre iskake har ikke jeg smakt.


Inspirert av en hitterværing. Fikk smake en iskake tilsvarende denne da . Kjempegod kake, men barnebarnet mitt og jeg tåler verken gluten eller .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg