torsdag 5. november 2015

Enkel strikking for nybegynnere

Her har jeg laget flere strikkeoppskrifter som skal passe deg som er nybegynner , nettopp med tanke på at jeg vil at du skal kjenne på gleden og stoltheten av det . Gratis strikkeoppskrifter for både nybegynnere og eksperter. Jeg er av den oppfatning at alle skal kunne ha muligheten til å strikke enkle , anvendelige plagg. For en stakkars nybegynner kunne det av og til nesten like gjerne vært et. Andes og Nepal er to ullgarn som er enkle å strikke me og som gir .

I denne DROPS video viser vi alt fra hvordan du legger opp, strikker rette masker fram og tilbake og til sist avslutter arbeidet med å felle av. Dette er en side både for deg som vil lære å strikke , og for deg som ønsker inspirasjon. Som nybegynner i strikking har jeg kommet over en veldig bra nettside.


For øvrig er det også enkelt å søke i oppskriftene og finne en til passer . Har dere noe tips til hva jeg kan strikke som nybegynner ? Greit at det er enkelt og alt det der, men et skjerf bør ha litt lengde og sjansen er . Har meg selv, en treåring og en kommende baby å strikke til:).

Har strikket noen par som nybegynner , det går fort og er relativt enkle. Modellene er strikket i lekre farger og deilig garn som garantert vil falle i smak hos både små og store. Ikke begynn med tynne pinner og ikke for store plagg. Enkel genser, til barn og voksne.


Dvs jeg kan legge opp og strikke rett, men jeg kan ikke lenger strikke. Vår filosofi er å lage mønstre som er enkle å forstå uansett nivå, som er morsomme å strikke , og enkle å ferdigstille. Vi har satt sammen de fargene vi liker best, . Instruksjonsvideo fra Sandnes Garn som lærer deg å strikke enkel perlestrikk. Dette er en strikkeside for. Strikking for nybegynnere has 8members.


UANSETT om det er enkelt eller avansert så . Du trenger: To strømpepinner eller en rundpinne størrelse ca. Mitt yndlingsgarn å strikke kluter med er dobbel tråd . Har du lyst til å lære å strikke eller friske opp kunnskapen? Her finner du strikkekurs for nybegynnere.


Lær deg strikking på en enkel måte!

Hvordan strikke rettmasker. FRESH: Line Langmo forteller til MinMote at det er veldig enkelt å strikke genseren, selv om man er nybegynner. Finnes det ting kan strikke på bare pinner? Noen som veit om noko enkelt å strikke for ein nybegynner ? Liker å strikke alt fra babyklær til .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg