torsdag 26. november 2015

Hormonspiral utflod

Hormonspiral utflod

De aller fleste friske kvinner kan bruke spiral , også kvinner som ikke har vært gravid tidligere. Ved feber, magesmerter og økt utflod. I desember i fjor fikk jeg satt inn hormonspiral. Siden den tid har jeg blødd stort sett hele tiden! Men ikke i de mengdene som før.


Hormonspiral og mørk brun mens de siste gangene. Bruk av spiral eller p-piller samt . Man skal alltid være obs på endret utflod , sier lege. Hvor lenge varer en hormonspiral ? Dersom man får uregelmessige blødninger , og samtidig økt mengde utflod , kan det være nødvendig med . Satte inn hormonspiral for over ett år siden. Håpet var egentlig å miste.


Men jeg sliter med konstant dårlig lukt på utfloden. Jeg fikk satt inn hormonspiral for - år siden. Hadde mye kluss i begynnelsen med konstante småblødninger og brun utflod , det varte i 4-5 . For ca uker siden satt jeg inn hormonspiral. Spiral er et populært prevensjonsmiddel, særlig blant kvinner som har født barn.


Hormonspiral utflod

Metoden har både fordeler og ulemper. Jeg plages med bivirkninger pga hormonspiral som økt utflod jeg må gå med truseinnlegg hver dag. I perioder har jeg hatt vondt i brystene og kvalme. Fikk satt inn hormonspiral uker etter fødsel, så er vel ca år og mnd siden. I starten hadde jeg konstante blødninger, deretter gikk det over til . Større bryster enn før - tatt ut hormonspiral 28.


Flere resultater fra forum. Smerter i underlivet, særlig samtidig med feber og endret utflod. Noen opplever at de får mye småblødninger og brun utflod , hvis de. Spiral , både kobberspiralen og hormonspiralen kan gi blødninger. Bruker du spiral , kan det være nødvendig å ta ut denne.


Spiral medfører økt risiko for infeksjon den første måneden etter innsetting. Utfloden kan være purulent, illeluktende eller blodtilblandet. Ofte forekommer det også kraftig illeluktende utflod fra underlivet.


Undersøkelse for underlivsbetennelse. Får du overstående symptomer, bør du så raskt som . Svar: Spiral som prevensjonsmetode har vært brukt i mange år, og vi. Deponer materialet på objektglasset. Jeg har også hadd en tykk hvit utflod.


Hormonspiral utflod

Cytobrush: Sett børsten. Jaydess er en liten hormonspiral som inneholder en lav dose gestagen. Kvinner som for eksempel bruker spiral , har større sannsynlighet for å få akutt.


Ved produktfeil skal spiralen returneres til apotek og ny spiral skal utleveres fra. For ett par dager siden, fikk jeg en brunaktig utflod , men ikke mer enn at.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg