fredag 13. november 2015

Fertilitetsmonitor viser bare høy

Hvorfor den bare holder seg på høy ? Fordi jeg fikk bare høy i dager clearblue fertilitetsmonitoren min. Ikke lav heller ikke . Positiv eggløsningstest 8. Clearblue fertilitetsmonitor innlegg 11. Selvom jeg ikke får MAX, skal vi bare fortsette å ha samleie så lenge det er HØY ?

Nei du har nok eggløsning selv om den ikke viser det :) . Har jeg ikke eggløsning? CB fertilitetsmonitor 28. Egglosningstester 25. Flere resultater fra forum.


Viser dager med både høy og maksimal fertilitet. Fertilitetsmonitoren viser vanligvis fertile dager, og det er flere enn. Monitoren vil vise dagen i syklusen din og hvorvidt du har lav, høy eller. LH øker viser den at .

Noen andre som har opplevd dette? Fikk maksimal måneden før. Får egentlig bare håpe at jeg får klaff i stede og ikke får mensen, men det vil tiden vise. Så med to dager max nå, så antar jeg at monitoren da viser høy i . Gå aldri glipp av en dag med høy fruktbarhet igjen! Rødt blinker på forventet eggløsnings-dag og de høyfruktbare dagene før, . Den viser ikke bare dine to mest fertile dager, men kan også la de fleste kvinner vite om til ekstra dager med høy fertilitet før fertilitetsstopp.


TAR HELG MED BEINA HØYT. På appen min “Periodical”, viser den at jeg har eggløsning. Anbefaler å kjøpe clearblue fertilitetsmonitor ! Appen forteller deg med ord om du har: Maks, Høy eller Lav fertilitet.


Når appen viser at du skal utføre en test, så gjør du det ved å utføre en test av din urin. En kvinne har kun omtrent fruktbare dage hver måne og det kan være . Den viser også prognose for neste eggløsning inntil dager frem i tid. Bare det å slippe de daglige hormonene gav meg en god følelse. De beste fertilitetsmonitorene på markedet i Norge.


Det å bruke en naturlige metode er både trygt og godt, og en fertilitetsmonitor har like høy sikkerhet som hormonell prevensjon. Den viser grønt symbol på sikre dager, rødt symbol på usikre, og blinker mot rødt.

Bare sekunder en gang om dagen. Vi har rask og billig levering. Godt å vite det også. Nå er jeg på dag 1 og har HØY fruktbarhet.


Som på bildet her ( bare at dette er kopiert fra nettet og viser dag da). Det lille håpet og clearblue advanced fertilitetsmonitor. LH slik som de fleste eggløsningstester gjør. Når østrogenøkningen starter viser monitoren “ høy ”, og når LH stigningen .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg