torsdag 11. august 2016

Sjokoladeformkake

Da jeg skulle lage denne kaken første gang, hadde jeg ikke andre forventninger enn at dette skulle bli en enkel og grei formkake med . Herlig, mørk sjokoladekake i form, for deg som aldri kan få nok sjokoladesmak. Sjokoladeformkake med sjokoladeglasur. Jeg ELSKER formkaker!


Og jeg vet at jeg definitivt ikke er alene, for hver eneste gang jeg legger ut . Se oppskriften på sjokoladekaken og finn øvrige oppskrifter på formkaker.

Skal jeg lage raskt en digg kake, blir det gjerne denne oppskriften jeg bruker. Værsåsnill, ikke tenk at dette er en kjedelig, tørr formkake. Eller du kan godt tenke, så lenge du ender opp med å lage den . Banan- og sjokoladeformkake. Oppdag den perfekte sjokoladeformkaken fra Electrolux, som passer til alle slags anledninger. Hvem kan si nei til et stykke ren nytelse?


Saftig sjokoladeformkake med sjokoladeglasur du lager på en-to-tre. En rask og smakfull kake du lager i en fei!

Bare hør på dette navnet: . Denne Pinnen ble oppdaget av Hanne Thorsberg. Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest. Lise Finckenhagen har løsningen for deg som har to overmodne bananer til overs. Bak en formkake med bananer og . Karamelliserte nøtter gjør underverker på toppen av en kake.


Ikke bare smaker det godt, men det ser deilig ut og gir et sprøtt tygg mot. Nøttebunnen synker sammen i midten når den kommer ut av ovnen. I dag blir det SJOKOLADEFORMKAKE her på Fru Timian-Live. Denne enkle sjokoladekaka laget jeg helt på slump i kvel og den ble veldig god.


Smaker veldig likt vanlig sjokoladeformkake. Behov for synonymer til SJOKOLADEFORMKAKE for å løse et kryssord? Her får du hjelpen du trenger og med vår smarte . Glasur (kan sløyfes):.


SKU: 0Category: Småkaker. This Pin was discovered by korkeken. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest. På tide med en liten reprise.

Denne kaken var jeg veldig hekta på da jeg først begynte å lage den. En skikkelig saftig sjokoladekake som går raskt å lage! Dette er en sikker vinner som er ferdig på minutter.


Oppskrift på sjokoladeformkake , foto: Synøve Dreyer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg