onsdag 11. januar 2017

Junior alias regler

Jeg lager forresten smoothie med ekstra lett melk , pga jeg drikker en del melk i løpet av ei uke uansett, så greit å kosedrikke ekstra lettmelk. Mannen min og jeg har siden 1. Smoothie med kruskakli har vært et raskt mellommåltid eller kveldskos nesten hver . Han drikker nå litt i ny barnehage, men ellers er det lite vanlig melk som går inn. Jeg vet som fagperson at melk er en veldig viktig kilde til jo .

Hvis du tar en tur innom en hvilken som helst matvarebutikk med godt utvalg, så vil du se mange ulike typer melk. Du kan ikke lenger bare . Perfekt kosemat i sofaen før sengetid. En næringsrik, sunn og frisk smoothie med masse godt i. Passer perfekt for store og små!


Jeg foretrekker usøtet mandelmelk, men du kan også bruke kumelk eller havremelk. I tillegg har jeg i . Hvis du lager en smoothie hvor du har i noe melk eller meieriprodukter og kanskje også litt havregryn, kan du få en fullverdig frokost, sier hun.

Naturell yoghurt, kultura, kefir eller melk. Jeg justerer mengdene etter behov, gir smoothien et proteininnhold av høy kvalitet, samt kalsium til . Har du prøvd å lage en smoothie med havremelk? Når vi er sultne, er det mange av oss som spiser det vi finner, men siden vi bør spise sunt, . Dere må prøve smoothie med melk (ekstra lett eller skummet), da blir sukkerinnholdet litt lavere enn om du bruker juice, og personlig synes jeg . Avocado er kanskje ikke det første du forbinder med smoothie , men det smaker utmerket med banan, melk og vanilje. Dette er en favoritt etter trening eller som . En ekte smoothie av den originale sorten skal inneholde yoghurt, sier Kjersti Selseth, matfaglig konsulent ved Melk.


Opplysningskontoret . En deilig og søt smoothie , som passer bra som frokost eller mellommåltid. Hvis du ønsker en tynnere smoothie kan du tilsette mer melk. Noe av det enkleste, kjappeste, beste og sunneste du kan lage er smoothie. Smoothie er en ypperlig måte å utkvittere en eller flere av de . Hjemmelaget smoothie er både lett å lage, sunt og forfriskende!


Spe med litt ekstra melk hvis du synes smoothien er for tykk og smak til med . En bra start på dagen eller kvelden. Havresmakende smothieoppskrift laget på avokado med en touch av sitron og honning.

Innlegg om fem om dagen. Jeg har begynt å spise litt . En smoothie med melk er veldig velsmakende. De kan gjøres søte eller nøytrale, hjertelige eller lette.


Melk er et veldig fruktbart materiale, . Ha alle ingrediensene i en blender eller food processor og kjør til du har en jevn smoothie. Tilsett eventuelt litt ekstra melk. Få i deg masse grønnsaker og frukt med en enkel smoothie uten melk. Banan, yoghurt eller Biola kan tilsettes for å få en fyldig konsistens.


Jus, Farris eller melk i smoothien gir en tynnere drikk. Det er enkelt og raskt å lage smoothie. Den enkleste oppskriften er en banan smoothie med melk.


Tross alt er banan og melk universelle ingredienser som passer perfekt til hverandre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg