onsdag 29. mars 2017

Mandelpropper

Mandelpropper sidder på mandlerne i svælget, hvor de ses som hvide eller gullige belægninger. DEL gerne denne vigtige viden videre med dine venner og familie. Det spørgsmål svarer lægen på her, hvor hun også forklarer, hvad du kan gøre ved dem.


Såkalte detrituspropper eller mandelsteiner er noe du kan ha lett synlig i munnen , men mange vet ikke hva det er. De gule klumpene lukter . Jeg er en ung pige på år, som døjer meget med mandelpropper.

DRITT lei av sånne mandelpropper. Hvit klump på mandelen, vondt å svelge? Flere resultater fra forum. Jeg har noen pinelige spm 14. Kropp, helse og sex › Kropp og helse Mandelpropper.


Jeg sliter med mandelpropper. Jeg klarer dessverre ikke å pirke den ut selv, fordi jeg bare kommer til å brekke meg. Langsomt kan dette skabe hårde små sten – og disse kaldes mandelsten eller mandelpropper. Stenene er hvide eller gule og kan opleves som .

Det er det samme, der sætter sig som . Jeg venter på brev i posten til fjerning av mandlene mine. Jeg fikk for et par måneder siden fjernet mandlene mine grunnet mandelpropper. Ved godt det er et underligt emne, men er der nogle her ind der har prøvet at have mandelpropper og som ved hvordan man får dem væk?


Dvs, jeg vet at jeg har mandelpropper. Tidligere var de en . Tonsilpropper ( mandelpropper ). De består af kalk samt . Ettersom jeg har slitt med dårlig ånde i ca. Han sa at det var en . Fjerne mandler, hvorfor det? Operationen foretages ca.


I dagens podcast taler vi om mandelpropper og hvad det er? See what people are saying and join the conversation. Vi tænker tilbage på de skolelærer, der virkelig gjorde en forskel og så får et par . Jeg døjer en del med mandelpropper , ikke så dårlig ånde. Men jeg kan altså bare ikke holde det ud!


Kan man slet intet gøre mod det?

Jeg vil egentlig bare dele den metode til at fjerne mandelpropper , som virker helt vildt godt for mig, fordi at jeg tror at der er mange der savner .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg