mandag 10. juli 2017

Hikke latin

Hikke latin

Konfirmasjon, en viktig dag hvor man trår inn i de voksnes liv. Vi lager konfirmasjons kaken etter dine ønsker, med et spesielt tema,med bilde av deg selv eller et . Bestillingsfrist for kake med bilde er senest kl torsdag, for kake til lørdag og mandag. Fristene over gjelder kun ordinære kaker. For spesialdesignede kaker:. Bilder kakedekorering.


Hikke latin

Gå inn på linken for å se flere bilder og beskrivelser. Noen som har noe ideer eller bilder. Jeg har laget en fotballkake en gang, men det er lenge siden, og jeg har ingen oppskrift. Du tar utangspunkt i . Trenger du kake med bilde på til bursdagsfeiringen, bryllupskake, godt brød til julefrokosten eller noe herlig påsmurt til jobbmøtet? Skriv inn din bestilling, . Felix, som gikk i barnas.


Pals ekstra hvite marsipan. Her finner våre beste oppskrifter, trinn for trinn og masse bilder av kaker vi har laget. Innlegg om konfirmasjonskaker skrevet av Toove. Glutenfrie tradisjoner fra hele verden. Jeg lagde og pyntet marsipankake selv, og skrev navnet til gutten på kaka.


Hikke latin

I dag kommer noen bilder av hvordan jeg laget denne Nyan cat kaken. Da naboen vår så gjerne ville ha en konfirmasjonskake til sin datter . Se eksempler på bursdagskaker og konfirmasjonskaker nederst på siden. Tenkte jeg skulle dele noen bilder så langt. Det har allerede blitt en del som er levert ut. Mange bestiller gjerne matchende kaker.


Bestilt konfirmasjonskake med bildet av kirken og navnet på konfirmanten. Vi gjorde store øyne når kaka det på kaka var bildet av en annen . HAUGLI BAKERI BUTIKKUTSALG. Vi er i dag en markedsledende kjede av . De to tynneste delene la jeg sammen med et godt rennende, hjemmelaget bringebærsyltetøy ( bildet over).


Hikke latin

Da behøvde jeg ikke dynke ettersom . Alle bildene er denne gang tatt med mobilen (jeg bruker et kamera til vanlig) derfor beklager jeg om noen av bildene ikke har så god kvalitet . Marsipankake med spiselig bilde. Bestill kake med bilde eller logo fra din lokale baker. Gjør kaken personlig og unik ved å legge på bilde eller logo på kaken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg