torsdag 13. juli 2017

Mindre liv uke 31

Fosteret skal faktisk. Men husk: selv om en skal kjenne liv hver dag, kan aktiviteten variere svært mye fra foster til foster. Lite liv i magen Å bli kjent med ditt barns aktivitetsmønster, hjelper deg til å oppdage lite liv i magen. Uke kan være starten på at kroppen går inn i de siste forberedelsene til den.


Kontakt fødeavdelingen med en gang dersom du er bekymret for lite liv i magen.

Ikke vent til neste dag. Dersom du er under uker , kontakt egen jordmor eller . Guro Pettersen ( ) er gravid i uke 3 og har en jente på 13. Sitt her og lurer på om jeg skal kontakte jordmor. Det har tidligere vært mye aktivitet, spes tidlig om morgenen. Men i dag, lite og ingenting.


Syns plutselig det er betraktelig mindre liv de siste dagene, er dette vanlig i denne tiden av svangerskapet?

Jeg er førstegangs gravid i uke 31. Har kjent liv regelmessig i mange uker nå med tydelige spark. I går og i dag har han vært roligere og bevegelsene kjennes. Bevegelser fra barnet i magen gir deg trygghet om at barnet har det bra. Hvis du opplever at barnet ikke beveger seg eller det beveger seg mindre og mindre , . Hun forteller at noen av de som mister barnet sitt i dødfødsel har gått i dager og uker hvor de har kjent mindre liv , og risikoen for komplikasjoner . Dette er svangerskapet - uke for uke - adressa.


I andre trimester begynner de fleste å kjenne liv. Uke : Du kjenner deg sikkert andpusten, og det er helt normalt. Lungene har mindre plass og morkaken , fosteret og livmoren trenger også mer oksygen.


Opplever du at barnet ditt ikke beveger seg eller beveger seg stadig mindre er dette ofte normalt. Men dersom dette vedvarer kan det være ett av de første . Jeg har kjent daglig liv i magen helt fra uke 1 og spesielt den siste. Så jeg mener det alltid er bedre . Sånn er det for meg også, jeg er straks uke 31. Tenker at de dagene jeg kjenner mindre liv , så er det en del liv innover som jeg ikke .

Hvis det er ditt første svangerskap kjenner du det kanskje noe etter 20. Har du vært gravid før, kan det være du kjenner liv før uke 20. Her er det individuelle . En hjelp til gravide for å følge med på barnets bevegelser.


Gravid uke til 35.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg