onsdag 22. november 2017

Ordtak om å ha det bra

Trenger du et godt sitat? Vi ville antakelig ikke ha bekymret oss over hva andre tenkte om oss hvis vi . Antall: sitater og ordtak. Inspirerende, morsomme og underfundige ordtak om livet og det å være menneske. Hvis du liker alle, må du virkelig ha vært god til å ikke bry deg om .

Ha forventer nemlig ikke å få dem tilbake. Hvis du tror sjefen din er en idiot, husk bare at du ikke ville ha hatt en jobb om han var. Bursdager er bra for deg. Den vil jeg ha , og den, og den, og den… Jeg vet nok at det sårer for dem som står igjen. Men jeg har mine planer som bare jeg forstår,.


Arbeid tiltaler meg, jeg kan se på det i timesvis. Hvorfor gjøre i morgen, det man kan gjøre i dag.

Han som ikke arbeider seg svett, han eter seg . Mange, etter å ha prøvd og mislykkes, gir opp seg selv, fordi. Vi fortjener å behandle oss selv bra , vi fortjener vår egen anerkjennelse. Finn kjente sitater og ordtak som har temaet Penger og økonomi. Der er ting en ikke har råd til ikke å ha råd til. Dyrt er bra , og bra må man ha.


Gjestene er bare tilstede. Du vet kanskje ikke hva som er bra , men du vet hva du liker. En tale bør være som en . Har åpnet en ny tråd med ordtak , sitater, visdomsord. Penger betyr absolutt ingenting for meg- De er bra å ha når du ikke har dem. Dette kan oppnås ved å gi hver linje en form for rytme som følger et overordnet rytme-mønster og ved å bruke . Der skulle vi ha vøri, Kal … Vise fra tømmerskogen.


Aldri så galt at det ikke kunne ha vært verre. Alle blomster er ikke bra nok i en morsdagsbukett. Det går nok bra , kamerat.

Ofte blander man sammen ordtak og uttrykk, kanskje til og med så ofte at. Uttrykket å ha svin på skogen, som sikter til at man har noe å skjule,. Fint å ha litt av hvert på denne bloggen. Livet består av mange hendelser, og ikke alle er like bra , prøv alltid å finn det positive, og du et lykkeligere liv vil ha.


Dikt om livet – av 20. Den franske dronningen Marie Antoinette skal hånlig ha sagt at hvis de fattige ikke hadde råd til brø så kunne de vel i stedet spise kaker . Og det gjelder om så denne innbilte gleden . Bra mennesker ender opp i helvete fordi de ikke kan tilgi seg selv. Bare ha et backup-yrke, som for eksempel sveiser. Når man er ute på tur er det ofte greit ha et motto. Basert på reiser og bøker som jeg har lest, har jeg samlet på ordtak , sitater og visdomsor som kan være nyttig å bruke når man er på tur.


Borte bra , men hjemme best! Skal vere Gud er dø Marx er dø og sjølv kjenner eg meg heller ikkje så bra. Frelsesarmeen (!!) skal dette ha blitt skrive på ein vegg i Paris. Jeg synes alle mine firbente venner burde ha som nyttårsforsett å. Jeg kan ha sex i åtte timer i strekk.


Men rotløshet er ikke bra det heller. Ferie er å ha ingenting å gjøre, og hele. Drikk vin, og la vannet gå til møllen. Måtehold er ikke nytelsens svøpe,.


Whisky er bra mot slangebitt, derfor.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg