onsdag 5. september 2018

Helsenorge no min helse

Helsenorge no min helse

Her finner du tjenester som hjelper deg å følge opp din egen helse. Etter hvert kan du benytte flere tjenester på vegne av dine barn og de som har gitt deg . Tjenester på helsenorge. Innlogging på helsenorge.


Helsenorge no min helse

Du kan bruke BankI BankID på mobil, Buypass ID og Commfides e-ID for å logge inn på helsenorge. Legemidler, Frikort og . Flere er under utvikling. På Min helse samles tjenester du kan benytte for å følge opp din helse. For å se meldinger du har fått fra helsetjenesten må du logge inn i helsenorge.


Når du har fått e-resept av legen, kan du logge inn på helsenorge. Ved å logge deg inn på helsenorge. Du står her: helsenorge.


Helsenorge no min helse

Her kan du finne og bytte fastlege, og se hvem som er fastlegen din nå. Timeavtaler fra noen avdelinger ved . Lær mer om fastlege, bytte av fastlege, egenandel ved fastlegebesøk og fastlegekontakt via helsenorge. Hvis legen din tilbyr digitale tjenester via helsenorge. Bestill frikort, se hvor mye du har betalt i egenandeler og hvor mye du må betale for ulike helsetjenester som lege eller fysioterapeut. Er du over år kan du logge deg inn på helsenorge.


I Profil og innstillinger på Min helse kan du oppdatere din kontaktinformasjon, styre varsler, endre personverninnstillinger og se logg. Informasjon om hva helsenorge. Har du logget deg inn på Min helse ? Dette er området på helsenorge. Nettstedet helsenorge. Når du er innlogget på Min helse får du tilgang på.


Helsenorge no min helse

Sikre helsetjenester på nett. Med denne trenger innbyggere nå kun å logge inn ett sted – én gang for å . Her vises innbyggernes resepter og informasjon om utleverte legemidler, næringsmidler og. Helsetjenester der du bor. Ikke alle avdelinger har tatt i bruk løsningen på helsenorge. Når du som helseaktør har avtale med Helfo, får du direkte utbetalt den økonomiske stønaden.


Da skal du til den offentlige helseportalen helsenorge. De får tilgang til nyttige e-helsetjenester ved å logge seg på Min helse. Den nasjonale helseportalen , helsenorge. God informasjon om og innsikt i egen helse er .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg