mandag 23. mai 2016

Gulrotkake med krydder og nøtter

Gulrotkake med krydder og nøtter

Glutenfri gulrotkake. Med verdens beste kremostglasur! Ida og pyntet med granateple og valnøtter for det hadde jeg nemlig i skapet. Myk og supersaftig gulrotkake med verdens beste ostekrem passer til alle. Ka med ei saftig og smakfull gulrotkake til kaffen idag?


Gulrotkake med krydder og nøtter

Denne deilige kaken fyllt med masse gulrot og både valnøtter og hasselnøtter gjør den både saftig og . Saftig gulrotkake med mørk sjokolade. Verdens beste eplekake. Denne saftige gulrotkaken med fyldig og myk ostekremglasur er en vinner enten det er til bursdag, morsdag eller. Pynt gjerne med friske blåbær, revet mørk sjokolade eller noen hakkede valnøtter helt til slutt. Oldemor sin gulrotkake.


Foto: Bent Raanes og Sarah. Gulrotkake med rosiner og valnøttkjerner. Rør inn gulrøtter, rosiner og valnøtter til slutt. Hell røren i en smurt langpanne og stek . Sett ovnen på 1grader. Kan jeg friste med det som kanskje er verden beste gulrotkake ? Kunne spist hele langpannen alene, så god.


En nydelig rå og saftig gulrotkake med en deilig smak av gulrot, valnøtt og kokos. Mye gulrøtter gjør den saftig og . Slike påstander er jeg skeptisk til. Bortsett fra når det gjelder akkurat denne gulrotkaken ! Denne gulrotkaken kvalifiserer til å få et verdens beste -stempel. Tarte Tatin – fransk eplekake – mulig verdens beste ! Alle vi på jobb elsker den og syntes ikke at noen gulrotkake kan måle seg med denne.


Jeg tror det er mange som har verdens beste kake av en eller annen. Presset appelsinsaft og hakkede valnøtter er også godt oppi. Denne oppskriften på gulrotkake med banan tar kaka!


Gulrotkake med krydder og nøtter

Grovhakkede hasselnøtter, valnøtter eller mandler funker det òg. Henter opp denne gode oppskriften. Jeg har jo vanvittig mange gode oppskrifter liggende og synes noen fortjener en liten ekstra . Dette er verdens beste gulrotkake. Oppskriften tok jeg med. Pynt kaken evt med valnøtter og litt revet sitron- eller appelsinskall.


Javel, din tjukkas - her har du oppskriften på verdens beste gulrotkake ! Valnøtter røres inn om du ønsker enda flere kalorier i kaken. Fantastisk saftig og god! Akkurat nå står verdens beste gulrotkake i ovnen. Her finnes det veldig mange forskjellige oppskrifter.


Jeg foretrekker min med valnøtter. Det er virkelig helt sant - dette er verdens beste kake!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg