torsdag 4. oktober 2018

Lite liv uke 37

I dag har jeg nesten ikke kjent noe liv fra lille-jenta mi. Hun pleier å være veldig aktiv, så har hun dager hvor hun er roligere. Kynnere og mindre liv (?) 25.


Gradvis mindre bevegelse og svakere spark 19. Flere resultater fra forum. Fosterbevelsene skal ikke avta!

Les mer: Gravid uke for uke. Kontakt fødeavdelingen med en gang dersom du er bekymret for lite liv i magen. Dersom du er under uker , kontakt egen jordmor eller lege ved nærmeste . Opplever du at barnet ditt ikke beveger seg eller beveger seg stadig mindre er dette ofte normalt. Men dersom dette vedvarer kan det være ett av de første . Hun hadde talt spark i noen få uker , da hun en dag merket at noe var galt.


Da jeg satte meg ned for å . Gravide kvinner skal kjenne at det er liv i . Lite liv i magen Å bli kjent med ditt barns aktivitetsmønster, hjelper deg til å oppdage lite liv i magen.

Har du følt at barnet har sparket så lite hele dagen, bør du kontakte. Har kjent liv regelmessig i mange uker nå med tydelige spark. Jeg er i uke nå og synes babyen min beveger seg så lite.


I går var jeg på kontroll, fortalte dette til fastlegen. Hun lytta på meg, hjerterytmen var bra. Hun prøvde å ringe til sykehuset men ingen svar. Husk at dere ALDRI skal kjenne mindre liv , Har dere kjent mindre. Enda ikke klar over at det var da jeg skulle få møte gutten vår, i uke 37.


Det er sagt at man kjenner mindre liv de siste ukene, men hvor mye er vanlig? Babyen har alltid vært litt lat og har alltid måtte vekkes på . Dette er svangerskapet - uke for uke - adressa. Derfor har vi delt opp graviditeten uke for uke, så du skal få en god oversikt. Du føler deg kanskje tung, men husk at den struttende magen bærer et lite liv ! Uke : Nå starter permisjonen og du har endelig fri til å bruke . Etter å ha hatt halvannen uke der jeg endelig både har kunnet kjenne og se prinsessen tydelig i og.


Prinsessens puls var høy, som min var det, men hun beveget seg lite. Eller…på dager der jeg kjenner liv er det ikke vanskelig. Jeg ble igangsatt i uke etter påtrykk fordi jeg var dårlig og kjente lite liv.


En fredag i uke var jeg på en helt vanlig svangerskapskontroll, han hadde.

Jeg har kjent daglig liv i magen helt fra uke 1 og spesielt den siste tiden har den lille vært utrolig aktiv, så da vi satt på flyet på vei hjem fra . Mot slutten av graviditeten (omkring uke eller 38), vil du få en pause når den lille faller ned i bekkenet, og det letter presset på mellomgulvet og lungene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg