torsdag 8. november 2018

Hekter til lameller

Da jeg snappet et bilde av barnas favorittsmoothie tidligere denne uken, fikk jeg. Så da vi laget den nå i ettermiddag, knipset jeg noen bilder slik at jeg kan gi dere oppskriften – denne er så god! Liker barna dine Hulken? Lag den gjerne sammen med barnet så ser de hva den inneholder. Oppskrift på Grønn smoothie ala Hulken.


Hekter til lameller

Barna fikk smake seg gjennom et rikt utvalg frukt, grønt og bær - og elsket det! De lager egenkomponert smoothie og wraps med masse grønnsaker til lunsj. Snakk med barna om hva slags frukt og bær som finnes, og hvordan det . Gi deg selv og barna et skikkelig kick om morgenen med en deilig, frisk smoothie som metter en god. Her er tre oppskrifter på morgenfriske frokostsmoothier:.


Jeg har enda til gode å møte barn som . Prøv denne forfriskende oppskriften på økologisk smoothie. Hvordan lage en smoothie som både smaker godt OG er sunn? Sjekk ut våre fargerike energibomber og drikk deg frisk og energisk! Iskalde smoothies passer perfekt til frokost, etter trening eller som mellommåltid.


Et sunt og godt alternativ. Blir barn hypre av sukker? For å unngå at den blir varm, kan du lage den kvelden før, legge. Bruk det du liker av frukt og bær som base i smoothien : Mango, ananas, pære. Enkel og rask oppskrift på havregrøt som sammen med yoghurt og frosne blåbær blir en deilig smoothiegrøt.


Dette er en populær frokost for barn. Grønn monstersmoothie for matglade barn ! Her i huset ELSKER barna smoothie. Frisk og lett, eller stappfull av energi? Det finnes smoothies for en hver anledning. En smoothie som gir supernæring og energi til babyen din!


Tid: Et par minutter. Jeg er så imponert over de første leveårene. BareBraMat er et matkonsept for barnehager.


Få inspirerende oppskrifter , full kontroll på meny og kosthold og selvfølgelig levering til barnehagen. Litt frukt, litt grønt, en blender - og du har en herlig og sunn smoothie på. Grunnoppskrift på smoothie. Under følger cirkamål . Smoothie er nesten som. Grønnkål, spinat, eple, ingefær og lime forenes her til en superfrisk smoothie.


Se på mengden som et utgangspunkt og smak deg frem etter egne preferanser. Vi drikker smoothie hver morgen, men jeg har faktisk gått bortifra min egen (eller Iset sin) oppskrift.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg