torsdag 29. november 2018

Tigersnegle akvarium

Tigersnegle akvarium

Achatina achatina – Tigersnegl. Jeg passer for tiden et akvarium for en venn, og hun har fortalt meg at de har noen snegler som er hakket verre enn kaniner på å få avkom. Jeg har akvarier med fisker og snegler i. De er et rovdyr, men jeg vet ikke hvilken skade de kan gjøre i et akvarium ? Delbetal og samle alle kjøp med . Zebra Snegle Neritina sp. Petter Storhaug har et stort akvarium med kjempesnegler i stua.


Tigersnegle akvarium

Kjent som tigersnegler , afrikanske tigersnegler eller ghanesiske . God rengørings snegl til akvariet. Tilfredshed eller pengene retur . Også har jeg endel tigersnegler , sebrasnegler, sandsnegler og blå . Akvarium , liter, b: d: h: 3 Akvarium MED DVÆRGSPOREFRØER, afrikanske dværgsporefrøer samt tigersnegle , som holder akvariet rent og . Akvarie , akvariefisk og akvarieplanter m. Bilder og informasjon om Neocaridina cf. Blue Pearl Shrimp) og akvarium på Akvaforum. Terrariet er tørrversjonen til akvarie.


Sebra snegle, elefant snegle og tiger snegle :-) फ़ोटो का कोई वर्णन उपलब्ध नहीं है. Dette er en boasnegle, eller boakjølsnegl da som han offesielt heter. Kalles også leopardsnegle og tigersnegl.


Tigersnegle akvarium

På forhånd tak for alle forslag til løsningen af dramaet i akvariet. Vi har mange boasnegler i . Det er ikke enkelt å få kuhliålen til å leke i akvarium , men når det er vellykket har man noen hundre grønnaktige egg blant røttene på flyteplanter. Da jeg skal have mit akvarie lukket ned og startet op igen, mangler jeg lidt råd.


Og et ordentligt hold tigersnegle til at rode det rundt, så det ser . Tigersneglene har inntatt akvariet ☺ Nå blir vi kvitt alle de andre sneglene . Sulawesi gul elefantsnegl Tigersnegl Solsnegl Dario dario Sommerfuglefisk Div.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg