torsdag 11. juli 2019

Mønster på strikket hals til barn

Str:6-12mnd(2-år) 4-år. Garnforbruk: 1g (alle størrelser) Garn: Merino Extra Fine. Pinne: rundpinne 5. Strikkepakke fra Strikkia.


Storebror trengte en ny hals , så da gikk jeg straks i gang med oppgaven.

Jeg hadde ingen oppskrift til garnet jeg ville bruke, så strikket denne etter eget hode. Oppskriften skal ikke videreselges som mønster eller brukes på halser. Sett så halvparten av m på en tråd og strikk rillestrikk på m som er på . Små barn blir som oftes veldig varme rundt halsen og spesielt hodet, da kan det være godt å strikke hals og gjerne lue i et mykt og godt garn. Du søkte på: halsvarmere. DROPS Baby Merino (m).


En enkel, men dekorativ hals til barn i alle aldre. Stort og bredt utvalg av garn, strikkemønster og ferdige strikke kolleksjoner.

Gratis nedlasting - barn. Mønsteret er kjempeenkelt, men jeg har nok automatisert noe av . Dagens gratisoppskrift: Enkel strikka hals. Hver dag legger vi ut tips om en gratis strikkeoppskrift. Noen ganger er det en ny oppskrift, andre . Jeg er egentlig helt håpløs til å strikke , men denne så veldig enkel ut. Er det noen som har oppskrift på noe a la det jeg beskriver?


Vest med mønster , strikket i Mini Alpakka. Myk hals strikket i Baby Lama. Rillestrikket hals : masker rillestrikk med dobbelt garn på . MØNSTERSTRIKK : Følg diagrammet for å lage dette mønsteret.


Last ned og kos deg med å strikke disse - de er supre gaver og fine til både han og henne. Gjenta dette hele omgangen. Jeg ELSKER strikkegensere, og her har jeg samlet alle mine nye favoritter.


For meg er strikking ren meditasjon og noe jeg elsker. En liten stund på dagen hvor . Velg selv hva de skal brukes til!

Denne lua med hals har jeg strikket og . GRATIS STRIKKEOPPSKRIFTER. Jeg så nettopp en baby som hadde en så god strikkehals. Oppskrift på strikket hals Lyst til å strikke hals på rundpinne?


Prøv Bamboo-hals - Plusstid. Se antrekk til baby ! Jeg tenkte at jeg skulle strikke hals til min sønn på år. Men jeg har ikke oppskrift på det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg