onsdag 25. september 2019

Piggvar gravid

Piggvar gravid

I sjelen min er vi alltid sammen hvor enn jeg måtte være, vil jeg alltid være hos deg. Vi har Nordens største utvalg med lynraske leveringer! Velkommen inn og gjør ett godt. Se alle våre spennende kort med ulike design i lekende farger og morsomme detaljer.


Piggvar gravid

Laget et dåpskort til jente i dag. Har ei eske med kort på spiserommet på jobb. Har laget en haug med konf kort da det nærmer seg . Denne Pinnen ble oppdaget av Connie Sørensen. Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest.


Jeg har laget et dåpskort med Pions nye kolleksjon Paris Flea Market. Det ble et tagkort, i nydelige rosa og beige farger, og med vintagebi. Ved dåp i kirken er en fadder et dåpsvitne. Fadderen skal svare for dåpen på barnets vegne, være vitne til at dåpen er foretatt, og forplikte seg. Man kan eventuelt ønske velkommen til familien eller noe sånt.


Piggvar gravid

Til et fadderbarn skrev jeg at jeg skulle passe litt ekstra på henne. Det har ingen tekst fra før av. Lag dåpskort raskt, rimelig og enkelt! Masse eksklusivt design.


Gullsmed Aas har utvalget i Swarovski, Gifteringer, Forlovelsesring, Diamantringer, smykker og andre gaver. Vakre dåpskort , til minne om dåpen. Kortene har plass til å . See what people are saying and join the conversation. Hos nordsalten-hobbyklubb.


Piggvar gravid

Dobbelt kort til dåpsbarnet. Dåpskort -annegroslilleverden. Du betaler selv for returporto. Dersom du angrer et kjøp, ta kontakt på epost innen . Om du ikke er fornøyd med produktet, kan du returnere det innen dager. Stolte var vi uten like, gikk glade i kirken inn!


Jeg heter Anne - Elin, er år, mamma til en . Her har jeg utnyttet det lekre designet i mønsterarket. Sendes innen 1-dager. Den hvite kortbasen er kjøpt på ebay for lenge siden. Tekst til gratulasjonskort.


Den blå og hvite kartongen er fra Panduro, samt de sølvfargede perlene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg