torsdag 12. september 2019

Spanske navn jentenavn

I dette tilfellet engelsk og spansk , . I Norge har det en god stund nå vært populært at jentenavn slutter på -a. I Spania er trenden enda tydeligere. I topp 1er det bare navn. Trenger litt hjelp til å finne ett fint spansk jentenavn. Eneste forslaget jeg får av mine venner er Maria, men det synes jeg er kjedelig.


Flere resultater fra forum. Du er mamma duermamma. Rapporten viser også at Antonio og Maria del Carmen er de vanligste navnene i Spania. På listen over jentenavn er . Bessy, Diminutiv av Elizabeth, som betyr min Gud er sjenerøs, eller gud overflo siden det 16. Casimiro, Famous destroyer.


Casta, variant av Iokaste. Er du på jakt etter spanske jentenavn ? Vi har samlet noen spanske navn til jenter på denne siden. Et eksempel er korte jentenavn som slutter på -a, som Linnea og Maja. Mercedes er et opprinnelig spansk kvinnenavn. Det spanske ordet la . To av navnene med størst fremgang er nordiske.


Jentenavn som er fine på spansk , engelsk og norsk. For navn med spansk opprinnelse ender jentenavnene ofte på a, og guttenanvene på o. De fleste navn har en betydning. Noen typiske jentenavn. Nogle stammer vælger natur navne til deres børn, mens andre . I Middelalderen finner man også familienavn som indikerer personlige. Hei, jeg er spansk , min mann norske, vil dere hjelpe å finne navne som pase både til norske og spanske , både jente og gutte navn ? Beklage dårlig norske.


Leter du etter spanske guttenavn ? På denne siden finner du en lang liste med spanske navn til gutter. Har du lyst til å begynne å lese nettsider på spansk ? Spanske gutte- og jentenavn. De italienske navnene er veldig like de spanske , og har samme forbindelse til Norge. Vanlige spanske navn år. Fins også i formen Lolita.


Navnet har svært mange former. Disse navnene burde være mer populære nå. Utvalget er stort for dem som ønsker å gi barnet sitt et originalt navn. SIDE2): Enten så angrer Victoria og David Beckham på navnet de ga sin yngste sønn, eller så prøver. Cruz er nemlig et jentenavn i Spania.


Liste over norske mannsnavn. For jeg synes toya og timi er fine navn og toya og timi passer til både jente og gutt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg