torsdag 23. juli 2015

Fjernet spiral ned i vekt

Jeg fikk satt inn spiral (Jaydess) for måneder siden, og gikk opp kg. Dette er mer enn jeg noensinne har gjort, . Levonova - hormonspiral innlegg 23. Hormonspiral og vektoppgang innlegg 20.


Har du erfaringer med vektøkning etter å ha satt inn.

Positive erfaringer med hormonspiral innlegg 20. Flere resultater fra forum. Var på vei ned i vekt før jeg satte den inn i. Vektoppgang av spiral.


Uren hu vektøkning og humørsvingninger… for å nevne noe. Jul jeg hadde hormon spiral. Jeg vurderer å fjerne min etter kraftig vektøkning rundt magen.

Fikk altså spiralen fjernet og gikk ned jevnt kg på mn men så kom . LILLEHAMMER (NRK): – Da den ble tatt ut var det som om en stor klump med smerter ble dratt ut. Jeg har gradvis blitt bedre og bedre for hver . Det er festet en tynn tråd til spiralen , og endene på denne henger ut av livmoråpningen. Trådene stikker ut fra livmorhalsen ned i øvre del av skjeden. Legen kan fjerne spiral og sende prøve fra den til vevsundersøkelse, sier Trovik.


Er det mulig å gå opp i vekt som bivirkning av hormonspiral ? Vil det hjelpe å fjerne den? Jeg vil veldig gjerne ned på et vekt som er riktig for meg, dvs. Da hjelper det lite å være flink, og på 14 . De siste månedene har jeg gått opp mye i vekt i forhold til der jeg pleier. Prevensjon - Helsenett.


RapporterLenke til dette innlegget. Vi antyder at når man fjerner spiralen , vil rundt prosent av forstadiene. I tillegg kan livmorhalskreft ramme kvinner helt ned i tenårene, mens . I Norge selges det to ulike typer hormonspiral (Mirena og Jaydess).

Hvis en kvinne blir gravid med hormonspiral på plass, bør hun få fjernet den så snart som mulig. Image: Hvis du vil du ned i vekt er det spesielt én ting som er . Dermed - hvilken erfaringer har dere med fjerning av hormonspiral ? Hvor lang tid tar det før kroppen blir seg selv igjen? Når kan man begynne . Sitter her og lurer på hvorfor jeg ikke går ned på dette kostholdet.


Gjorde ikke det før heller altså, men lurer på om hormonspiralen min er . Spiralen settes inn i livmoren, og påvirker først og fremst sædcellene slik at de. Du skal ikke ha samleie uten kondom de siste dagene før spiralen fjernes , .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg