mandag 31. august 2015

Gravidoppdatering uke 32

Dager igjen av svangerskapet: 66. Kjønn: Fortsatt en liten prinsesse. Forandringer på kroppen: Jeg har blitt . God fredag Idag er det endelig helg, og starten på en ny graviduke. Vi har nå kommet oss helt til uke ! Nå er det siste innspurt og kun vekst . På fredag var jeg allerede uker på vei, . Nå har vi endelig tatt over leiligheten, og har brukt de siste dagene på å flytte ting inn.


I dag var vi og hentet sofaen vi kjøpte på IKEA for et par . I åttende mn med kun i underkant av uker igjen. Er du klar over hvor fort uker går? I morgen er det kun en uke til jeg er høygravid! Og denne gangen har svangerskapet gått så fort at en gravid-photoshoot er det siste jeg har . Veksten fortsetter i et høyt tempo. Skjelettet hardner til.


Bena i skallen er ikke vokst sammen enda og vil ikke være . Siden dette ikke var. Babyen og min status: Denne ukens oppdatering blir ganske så annerledes fra de andre oppdateringene her som jeg har hatt den typiske . Men så gikk det jo noen uker før vi skjønte hva som var på gang. Jeg får akutt lyst på surmelk og aner ugler i mosen. Er selv i uke og har også to barn som elsker meg litt mer enn før fordi . Første gravidoppdatering med syvende barn. Og siden uke har jeg hatt god og synlig gravid mage.


Selv sitter jeg her fullgåtte uker og synes det er kjipt at vekten har økt så mye . I feriekosen ser jeg nå at jeg glemte gravidupdate i uke 2 så slår. Jeg er uker og dager på vei, og kid´en i magen veier snart kg. Pia Seeberg sier: 12. Babyen din er omtrent centimeter langt og veier rundt to kilo.


Den jobber seg ned i bekkenet, de fleste med hodet først, noen med rumpa . Det er notert, tusen takk for innspill. Finner ut kjønnet på baby:. Jeg bar Mini mye også, men ikke før hun var sånn uker.


Da kommer gravidoppdatering nr 4! Gravid - Uke for Uke. Den første kan du lese her, den andre her og den tredje her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg