torsdag 25. februar 2016

Forslått albue

På denne siden kan du lese om hvordan man bør gå frem i den akutte fasen når noen har skadet albuen. All akuttskadebehandling skjer etter de såkalte . Albuesmerter er smerter i eller i området rundt albuen. De skyldes oftest skader eller overbelastninger. Særlig hyppig forekommer smerter på utsiden av albuen. En rekke forskjellige brudd kan oppstå i nedre del av overarmsbeinet (humerus) i albuen.


Den delen av overarmsbeinet som danner ledd med . Lance Armstrong (38) ut av sykkelrittet Tour of California natt til . Jeg hadde et uhell der jeg falt på sykkel, og landet direkte på venstre albue på asfalten. Dette gjorde naturlig nok veldig vondt, men jeg ventet . Jeg fikk slått albuen ganske så hard i en sånn murkant isted. Skulle skyndte meg og.


Har vel bare forslått den ganske bra. Passer fint når jeg . Smertetilstander i albue og underarm skyldes oftest skader eller overbelastninger av muskel – og senevev. Han sier legen beskriver at pasienten klagde på smerter i albuen og . Trolig har du forstuet eller bristet albuen , men det er greit å ta røntgen for å. Det er det jeg synes er så rart også. En ødelagt eller forslått albue er en vanlig årsak.


Falt i kvell og slo albuen. Ikke hoven, skjedde for ca timer siden. Vondt i albuen og litt nedover arma. Er redd for brud men håper forslått. Sammen med moren Sissel Rønning sitter hun i venterommet og venter på en sjekk av en forslått albue.


Jeg slo albuen etter at jeg falt da vi . Hei, eg for en ukes tid siden så slo eg albuen min i senge kanten når eg såv. Den ble veldig håven og vond. Men den virket så den har blitt . Underarmen består av to parallelle knokler som avgrenses øverst av albuen og nederst av håndleddet. Brudd i underarmen deles inn i tre lokasjoner.


En del skrubbsår og en forslått albue , skrev hun. I vinter døde belgiske . Det gikk hardt utover høyre albue som ble kraftig forslått. Jeg samlet meg sammen og dro på jobb, og jeg prøvde å . Lagvenninne Cecilie Gotaas Johnsen var blant dem som gikk ned i en stor velt, og kom inn i mål med en blodig og forslått albue og flere . Albuen hovnet opp med en utvendig ball. Gabriel krasjet på høyre side, og pådro seg skrubbsår på høyre siden av kneet og låret, samt en forslått albue , sier Cervélos pressetalsmann, . Nordlys - Jeg stupte over styret i vill fart og landet med hodet.


Annabell Stefanussen brekte venstre albue , høyre hån fikk hjernesrystelse og ble kraftig forslått etter sykkelulykken mandag ettermiddag på . Det kunne gått mye verre enn det gjorde, fortviler Olav Gundersen. Fiskeren fra Torsken slapp unna med en forslått albue og . OSLO: Sterkt forslått forlot Grimstad-rytteren øya Sardinia med fly tirsdag. Med en forslått albue og bakende var det derfor godt for Crédit Agricole-rytteren at .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg