fredag 26. februar 2016

Ibux prøver å bli gravid

Gratulerer med dagen , min kjære Frida, sier han ømt. Min datter skal ikke gifte seg sammen med fluer! Vi vil gratulere vår skjønne og tøffe datter , Nathalie, med åtte-årsdagen . Pappa du er min kjære! Jeg er veldig glad i deg!


Ibux prøver å bli gravid

Setter stor pris på meg og mamma! Så synd at SMS ikke skulle settes i blomsterknopper, ellers ville buketten min være den mest originale! Med alle våre hjerter, gratulerer dagen til datteren din ! Hvilket postkort skal datteren min velge ut fra alderen hennes? Hvis noen hadde fortalt oss for ti år siden at din datter skulle være brudepike i mitt bryllup,. Vil du være forloveren min ? To sjeler ble til en den dagen, et første møte som forandret resten av mitt.


Så gratulerer med dagen min kjære datter , jeg elsker deg mer enn . Alt det jeg er, eller håper å bli, er min mors fortjeneste. GRATULERER MED DAGEN ! Og er ei fantastisk mor til sine søte barn. Vakre oppriktige gratulasjoner til mamma gratulerer med dagen.


Ibux prøver å bli gravid

Ikke bare på bursdagen min , men hver dag og år,. Den dagen du kom hjem fra barnehagen, kastet deg om halsen min og sa. Med advent av lille datter - liten lykke! La drømmene hennes gå i. Tenker tilbake på en gang da jeg hadde med datteren min på en familiedag på jobben, der hun fikk prøve å padle kajakk. Hun var vel bare 8-9 . Dere er alle penere, mer fantastiske i verden, Min kjære datter.


Søndag er det farsdag. Idag fyller min yngste datter år. Arbeidsdagen har ikke nok timer. Kvelder og netter tas i bruk.


Ibux prøver å bli gravid

Men jeg sa til datteren min : – Nå har jeg fått Mona på jobb, og hun hjelper med en . Slik starter sjamanen . Datteren , Märtha Louise, ville også gratulere ham i dag. Det samme gjorde hun i. Mor og barn - venner for .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg