torsdag 5. april 2018

Golden retriever navn

Fra den tradisjonelle til den unike, har vi noe hver gullie og deres nye eier vil adore. Jeg liker menneskenavn, samboeren liker hundenavn. Navneforslag i begge grupper mottas med stor takk! Navn på hundevalp, forslag? Lys labrador tispe navn innlegg 31.


Flere resultater fra forum.

Hun er lita og nett og veldig lys i pelsen. Bella Stardust tenkte jeg. Eller Hope ett eller annet. Hva synes dere om navnet Samson. Dette kan hunden heite!


Lykke” er et flott navn for ei tispe, og til en hannhund Tiko eller Chico. Mitt forslag er SOFUS. Snoopy kan hunden hete.

Hunden din skal hete . Hvem liker dere best av disse navnene ? Det er topp 1hundenavn i Norge tror jeg. Har dere brukt noen av disse? Hjemme i Connecticut har jeg et utvalg hunder – en gammel golden retriever ved navn Pumpkin, som blir med meg på svømmetur i havet på Turks og Caicos . Vi får ett nytt hund i hus på fredag, og trenger navn. Det å løfte en gammel golden retriever inn i bilen siste gang for så å få ett siste sleik bak . Jeg hadde lekt med tanken på å gi ham et mer verdig, fengende navn. Graces trofaste følgesvenn etter at den.


Rasens finske navn er Kultainennoutaja. Det eneste som kan måle seg med å skaffe en ny hun må være å finne et navn til nettopp den hunden. Golden rettriver er en fantastisk hunderase som.


Sjansen er stor for at dine venner, familiemedlemmer, . Andre latinske navn : Canis familiaris. I andre tekster kan en lese at hunden har navnet Canis familiaris i stedet for Canis lupus. På det tidspunkt blev de klassificeret som Retriever - Gul eller Golden.


Og med oss hadde vi en nesten kilo tung golden retriever som ikke kunne bjeffe.

Navnet var også et helt propell Iowa- navn – EJ Elgin. Alle navnene er estimert til å være brukt av minst prosent av. Golden Retriever som opprinnelig ble avlet for å hente fugl og småvilt, er i.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg