torsdag 26. april 2018

Konfirmasjonskaker bilder

Utrolig detaljert og flott kake til ei ung dame som sto konfirmant i år. Tema for kaken og cake pops skulle være Chanel og bilde av hvordan kaken skulle se ut ble . Konfirmasjonskake til min egen datter, som er glad i shopping. Komfkake til fotballfrelst gutt.


Kake til musikkglad jente, spiselig bilde på.

Vi har mange konfirmasjonskaker å velge mellom, men like ofte lager vi kaken helt etter kundens ønske. Se gjerne bildene under, kakene er nummerert og kan. Lagret fra Uploaded by user. Bevar alle dine gamle bilder trygt og tilgjengelig på telefonen! I helgen har jeg laget hele konfirmasjonskaker , i tillegg til en fantastisk god kanelbolleform(oppskrift og bilder kommer).


Altså har store deler . Enkel kakebestilling på nett. Nå kan du bestille kaker online og hente dem i din MENY-butikk allerede dagen etter!

I dag kommer noen bilder av hvordan jeg laget denne Nyan cat kaken. Da naboen vår så gjerne ville ha en konfirmasjonskake til sin datter . Se eksempler på bursdagskaker og konfirmasjonskaker nederst på siden. Les avsnittet Bilde på kake her. Tenkte jeg skulle dele noen bilder så langt.


Det har allerede blitt en del som er levert ut. Mange bestiller gjerne matchende kaker. Bestilt konfirmasjonskake med bildet av kirken og navnet på konfirmanten. Vi gjorde store øyne når kaka det på kaka var bildet av en annen . HAUGLI BAKERI BUTIKKUTSALG.


Vi er i dag en markedsledende kjede av . De to tynneste delene la jeg sammen med et godt rennende, hjemmelaget bringebærsyltetøy ( bildet over). Da behøvde jeg ikke dynke ettersom . Alle bildene er denne gang tatt med mobilen (jeg bruker et kamera til vanlig) derfor beklager jeg om noen av bildene ikke har så god kvalitet . Marsipankake med spiselig bilde. Bestill kake med bilde eller logo fra din lokale baker.

Gjør kaken personlig og unik ved å legge på bilde eller logo på kaken. Image may contain: text. Skate-kake gitarkake fotballkake til jente. Konfirmanter og foreldre ønsker ofte ulike konfirmasjonskaker.


I fjor hadde vi en filmfremviser som viste bilder fra vi var små, som gikk under . Vi baker et stort utvalg fristende kaker! Sett sammen din egen variant eller velg blant våre bestselgere. Utforsk denne tavlen til Cathrine H på Pinterest: konfirmasjonskake.


Se flere ideer om Torte di compleanno, Biscotti og Dessert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg