torsdag 26. april 2018

Saftige cupcakes

Hvis du ikke tåler egg eller har veldig lyst på muffins men ikke har egg i kjøleskapet er dette en flott oppskrift! Sunn muffins er faktisk mulig. Disse muffinsene er helt uten sukker , og inneholder havregryn, banan og bringebær. De gikk rett hjem hos Malene!


Er du på utkikk etter en god muffinsoppskrift uten egg?

Her har du vår favoritt! Visp egg og sukker til lett og porøs eggedosis. Smelt smøret og bland det med melken. Ha det i eggedosisen. Bland det tørre og ha det i deigen til slutt.


Wenche baker muffins til både dem uten og med allergi. Bytt ut en del av sukkeret med andre søtkilder - feks appelsinjuice eller eplemos uten tilsatt sukker. På tide med muffins tenker jeg!

Og sukkerfrie til og med. Hadde jeg ikke hatt sjokolade opp i så kunne jeg ha anbefalt de til frokost, tror jeg gjør . Fylte sjokolademuffins uten sukker. Legg igjen en kommentar. Det er onsdag aka lillelørdag, og her får dere . Blåbærmuffins uten sukker.


Det er kanskje flere som har lyst til å bake i dag? Proteinrike sjokolademuffins uten mel, nøtter og sukker. Siden det ble postet sjokolade cookies på bloggen i går hadde jeg . Noe søtt og godt på en søndag er vel nesten obligatorisk?


Søndag er til for kos og hygge her hos oss, så da synes jeg det er veldig hyggelig å . Disse deilige muffinsene er laget av havremel, de er uten sukker , og fylt med syrlig sitron og søte blåbær – og kan lett nytes både til frokost, . Søkeresultat etter muffins uten sukker oppskrifter som kan sorteres på kalorier, karboinnhold mm. Levert av matoppskrift. Herlige, søte, muffins uten gluten og melk!


Pisk egg og sukker til eggedosis.

Om noen hadde fortalt meg at disse er fri for raffinert sukker og bare tilsatt honning, hadde. Jeg har egentlig ikke lagd så mye muffins i mitt liv, så dette ble en hyggelig overraskelse. Disse sjokolademuffinsene er helt uten sukker. De kan også gjøres melkefri med noen justeringer. Fyll de små paddehattene med sunne saker, og de blir kjempegode selv uten sukker og hvetemel (øverste muffins ). De fleste av oppskriftene . I dag er det trippel bursdagsfeiring hos min pappa!


Muffins uten sukker og hvetemel. I og med at jeg ikke spiser allslags desserter, kaker .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg