tirsdag 12. mars 2019

Ostekake i glass oreo

Ostekake i glass oreo

Legg først knuste oreokjeks i bunnen av et glass. Jamie Oliver lagde noko liknande eingang, ein kjapp variant av ostekake , som han serverte i glass på den måten som det blir gjort her. Denne oppskriften på oreo porsjonskake er perfekt når man ikke er en stor familie og ikke.


Har du ikke kakeringer er det ikke noe i veien for å lage hele desserten i et pent glass istedenfor. Før servering pynter du hvert glass med pisket krem og mørk sjokolade. For at dessertene skal bli like er det viktig at alle kjeksene får like bunner.


Dette gjør du ved å måle opp g . Ostekake på glass med norske jordbær og orokjeks. Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest. Oreodessert så trykk HER. Denne Pinnen ble oppdaget av Nille Goksør. Knus kjeksen og fordel dem i porsjonsformer eller glass.


Ostekake i glass oreo

Raske ostekaker med vanilje og jordbær. Norgesglass eller syltetøyglass er ypperlige å bruke til minikaker og desserter. Evant Johnsen hat diesen Pin entdeckt.


Entdecke (und sammle) deine eigenen Pins bei Pinterest. This Pin was discovered by Gunn Heiberg. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest. Mini ostekake med en smak av oreo , sitron, bringebær og blåbær.


Ta litt kjekssmuler fra til pynt. Her har jeg brukt små . Kjempe enkel, utrolig god dessert å lage når du får gjester på besøk eller om du bare får lyst på noe godt. Smaker fortryllende søtt! Lag som porjoner eller som en hel kake - se vår oppskrift på desserten her. Sett glassene med ostekake rett og fyll opp med gelé.


Enkel ostekake på glass - Mat På Bordet. En superenkel og rask ostekake med friske bær du kan. OSTEKAKE PÅ GLASS MED SMULER OG BRINGEBÆR.


Ostekake i glass oreo

Denne fløyelsmyke ostekaken er inspirert av den klassiske ostekaken. Bruk et glass eller lignende til å jevne ut overflaten. Da har jeg fått lagd en ny vri på en av mine mest populære kaker her på min blogg.


Alle får hver sin dessert og det er raskt og enkelt å lage. Sjekk ut oppskriften her på bloggen min Mat på bordet. Velkommen til krem-dott-no! Mitt navn er Elin Vatnar Nilsen.


Jeg er utdannet konditor og har drevet krem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg