torsdag 7. mars 2019

Sy bunad selv pakke

Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest. Gratis hekleoppskrifter til jul: stjerner, kremmerhus og hjerter. Heklet teppe med Bohus-stjernen. Vil du også strikke eller hekle julepynt?


Oppskriften kan lastes ned gratis. Jorids Julehjerte sokker, gratis mønster.

Alle de små rutene jeg heklet av brodergarnet jeg arvet, er nå kantet med rødt og heklet sammen til et . Tovet julehjerter og kuler. MATERIALER: Ullteppegarn (1 ren ny ull), Kjøp garnet her! Lagret fra strikkeoppskrift. Har alltid likt heklede julehjerter , de kan brukes til alt: pynt på en.


Jeg er ute etter denne typen hjerter. Noen som har oppskrift ? I oppskriften har jeg brukt Gjestal sport i mose og rødt heklet relativt fast på heklenål men her kan man velge akkurat hvilke farger og garn .

Les gjennom hele oppskriften før du begynner. Jeg viste noen hjerter jeg har heklet i forrige innlegg, og i dag tenkte jeg at jeg ville dele oppskriften min med dere som har lyst til. Med en heklenål og litt restetråd hekler du raskt disse søte, små hjertene.


Og med både morsdag og Valentine´s Day rett rundt hjørnet, er de . Mønster, Kofte, Jul, Høyti. Du får en gratis veiledning for hvordan du hekler den fine mistelteinen her. Denne siden ble sist oppdatert 02.


Baksiden er heklet som en vanlig Granny Square. Jeg må innrømme at jeg strevde litt med denne oppskrifta første gang jeg heklet den. Senere heklet jeg dem etter husken. Forslag til andre oppskrifter. I går surfet jeg rundt på . Har du fått med deg denne gratisoppskriften?


Pynt juletreet med heklede julehjerter du lager selv! Hele bladet koster kr. Nå kan du hekle disse skjønne julekurver i det lekre Ribbon garnet.


Perfekt til julebordet eller kanskje som vertinnegave :) Riktig god fornøyelse! GARN BRUKT I DENNE OPPSKRIFTEN : STERK fineste alpakka, .

Hjertevottene heter Jordis julehjerte og oppskriften er hentet fra Votteboka. Gratisoppskrift til Jordis Julehjerte fant jeg forresten her. Jeg har heklet disse for en stund siden , jeg finner ikke oppskriften , men så de hadde oppskriften på . Tilbyr regelmessig oppskrifter som egentlig koster penger gratis for en kort tidsperiode.


Her kan man skaffe seg gratis . More from Gerd kasin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg