mandag 18. mars 2019

Styrketrening hjemme funkygine

Som lovet i denne ukens treningsprogram. HJEMMETRENINGSPROGRAM FOR PROFFENE. Lykke til med både trening og den voksende magen 3. Så mange repetisjoner som mulig per minutt av følgende øvelser: Knebøy Utfall. Spent på hva dere syntes om denne treningsvideoen, og hvor mange som faktisk gjennomfører økten!


Denne økta klarer alle å gjøre hjemme i stua, helt uten utstyr!

Funkygine - øvelser du kan gjøre i stua. Etter trening er det viktig å fylle på med næring igjen, da restituerer du kroppen raskere og du får . Du trenger ikke kjøpe dyre manualer for å få til trening hjemme. Det at hun tar med barna på treningen og viser hvordan det er mulig å trene hjemme med barna rundt beina.


Jeg er selv vokst opp med trening og fysisk . Inneholder reklame for Maxim I går trente jeg hjemme på stuegulvet i minutter. Hjemmetreningsøkt ála Funky – vannflasker som vekter! FULLKROPPSPROGRAM MED FUNKYGINE.

Jørgine kombinerer et hektisk familieliv og jobb med trening og en aktiv hverdag. Satt hjemme hos moren sin og gråt, mens hun prøvde å forstå. Side om side før trening , og hvis det ikke hjelper, skal han nok . Instagram og fans over hele verden.


Trene styrke hjemme ? Det startet nærmest ved en tilfeldighet. Hun gikk hjemme med lille . Kan nevne at jeg ikke har trent styrke spesielt lenge, men jeg vegrer. Hvor stor forskjell har måneder med trening gjort? Her er målet å teste kroppen i trening hjemme retninger og posisjoner, men det. Disse øvelsene er alltid med som en del av min trening når jeg er på ferie . VEGARD X FUNKYGINE EPISODE 16.


Jeg lurer på om du har noen tips ang hodepine etter trening ? Jeg har ikke mulighet til å trene hjemme og treningsvideoene dine er derfor av stor hjelp. I samarbeid med dyktige Linn Wold har jeg fått fylle hjemmet med ubeskrivelig vakker kunst. Om barnet syntes trening med mamma er gøy, da er det jo ingen problem.


Hjemme lagde vi hinderløype til Milano og Sokrates, og vi har øvd på å stå på hodet . Livets tøffeste økt og trening i juleferien.

På Ingefær podcast nr med Pia Seeberg snakker jeg om min hjemmetrening. Friidrett og volleyball først, seinere løping, litt kickboksing og ikke minst styrketrening. Jobben må fortsatt gjøres på trening og hjemme på kjøkkenet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg