onsdag 22. august 2018

Gulrotkake med valnøtter og hasselnøtter

Oppskrifter på gode gulrotkaker kan man ikke få for mange av, og denne kvalifiserer virkelig til å være med i eliteklubben! Den deilige kaken er . En saftig kake som er svært holdbar. Nøttene og gulrøttene gir saftigheten. Appelsinen gir en pikant smak.


Gulrotkake med nøtter er manges favorittkake.

Rør inn smør, gulrøtter og nøtter. Kle en rund kakeform (- 24cm i diameter) med bakepapir og hell i røren. Stek kaken ved 1grader i ca. Foto: Opplysningskontoret for frukt og.


Pynt eventuelt med revet gulrot og nøtter og server den i biter. Kilde: Tine kjøkken. Dette er uten tvil den beste gulrotkaken jeg både har spist og laget.


Saftig gulrotkake med nøtter og masse glasur. Ingenting er bedre enn når man får skikkelig bra skryt av maten man lager, og det fikk jeg .

Hell røren i en smurt langpanne og stek . Hell deigen i smurt langpanne og stek kaken. Lag glasuren og smør det på den avkjølte kaken. I tillegg er den supergod! Sett ovnen på 1grader. Reklame-laget for Obs.


Jeg har spilt inn nettkurset i tre dager nå, og det blir såå bra:):) Du kan lese mer om nettkurset ved å trykke her. En perfekt gulrotkake skal, etter min smak, være full av gulrøtter og godt smør, og ha så mye nøtter i seg at jeg kan knase meg gjennom et stykke. Jeg elsker denne oppskriften som gir en saftig kake med masse deilig smak. Verdens beste gulrotkake og bakt uten olje, men med bremyk steke- og bake slik at det er en fremtredende smørsmak.


Budapestkake er en berømt festkake som vanligvis. Ka med ei saftig og smakfull gulrotkake til kaffen idag? Denne deilige kaken fyllt med masse gulrot og både valnøtter og hasselnøtter gjør den både saftig og . Pyntingen kan varieres etter hva man liker men nøtter er en vinner for min del.


Vår gulrotkake er saftig og god med revet gulrot og valnøtter. Kan inneholde spor av nøtter , soya, selleri, sennep og sesamfrø. Jeg kom ved en tilfeldighet over R. Meeen …jeg har en samboer som er allergisk for egg (og nøtter ), kan .

Idag ble det gulrotkake. En gulrotkake i langpanne med epler , sjokolade og nøtter i også ! Denne oppskriften på gulrotkake med banan tar kaka! Kaken ble fantastisk saftig og god.


Grovhakkede hasselnøtter , valnøtter eller mandler funker det òg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg