fredag 17. august 2018

Pergotime gravid

Heihei :-) Lurer på om noen har lyst til å dele sine erfaringer med pergotime ? Hvor lang tid tok det før dere ble gravide ? Erfaringer pergotime 17. Deres erfaring med Pergotime 3. Flere resultater fra forum.

Gynekologi Pergotime og graviditet? Dette spørsmålet er egentlig til gynekolog Peer, men tekniske problemer på siden deres gjorde det umulig å sende ham spørsmålet. Var gravid for år siden, men på oul var ikke fosteret levedyktig så. Hvor lenge bør jeg nå vente før jeg evt starter på ny pergo kur? Det jeg da lurer på er om det finnes noen som er blitt gravid på Pergotime i tilfeller der mannen har dårlig sædkvalitet, og i tilfelle hvor mange . PCOS - clomifen-behandling ( Pergotime ?) 25.


Dere som har prøvd pergotime 3. Spør oss Sv:Utsatt syklus, eller gravid?

Hei, jeg er ei jente på som prøver å bli gravid. Jeg er under utredning, og er satt på min første pergotime -kur forrige måned. Jeg har vanligvis dager i min . Hva var din grunn for å få pergo og hvor lenge brukte du det? Mange spørsmål fra meg som fikk det på resept i dag. Jeg skal snart starte med min første Pergotime (enkel) og ønsker derfor å høre andres erfaringer eller andre som er i samme situasjon!


Jeg tar det pga pcos og manglende eggløsning. Er det noen som har erfaringer med pergotime ? Jeg føler ikke at jeg stresser med å bli gravid , det er bare frustrerende å føle at jeg ikke . Spørsmål: Kvinne med polycystisk ovariesyndrom (PCOS) er blitt gravid. Uten at hun eller lege var klar over graviditeten brukte hun klomifen ( Pergotime ) mg . Jeg er en jente på år, gift og ønsker å bli gravid. Jeg brukte pergotime 2forsøk uten graviditet.


Tredje måned var uten pergo og da satt den. Virker som om pergotime for min del satt i gang . Infertilitet kan komme .

Hei, Jeg fikk pergotime av min gynekolog. Ang pergotime , måste man ta varannan månad eller kan man köra varje? Fick mens för några dagar sedan så första kuren gav ingen graviditet men ska . Når skal jeg egentlig få eggløsning av Pergotime ? Hvis kuren har virket vil du enten bli gravid eller få mens, og kan starte en ny kur.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg