fredag 17. august 2018

Sen festeblødning

Sen festeblødning

Kan dette være en SA? Ellr bare at jeg har sein festeblødning og har lest at enkelte kan blø litt mer enn andre, ellr er bare det kjære tante rød på tur? Dere som har hatt festeblødning 15. Til dere som har opplevd festeblødning.


Sen festeblødning

Festeblødning (?) eller forsinket mens? Angående en liten blødning i går kveld. Flere resultater fra forum. Mange forveksler festeblødning med mens. Om du får blødninger under eggløsning, skyldes det mest sannsynlig hormoner.


At du fått festeblødning før du visste at du var gravid? Trodde det var mensen fordi den var veldig sen og jeg hadde testet negativt dager før. Hvor lang tid etter festeblødning kan man teste. Negativ test, mensen, så positiv test - Prøvere og. Mensen eller festeblødning ? Graviditet, spedbarn.


Sen festeblødning

Venter på et lite mirakel i magen - A-L innlegg 28. Hos noen kan en festeblødning oppleves som en begynnende abort, man blir sjokkert fordi man blør, mens andre ikke blør i det hele tatt og lurer på om de er . Er det stor forskjell fra mensblødning og festeblødning ? HUMØRET MITT ER SOM EN BERG- OG DALBANE - pilotfrue pilotfrue. Det var derfor jeg spurte dere om festeblødning. Jeg begynte da og lure på om dette kunne være en festeblødning.


En festeblødning er i korte trekk et blodtap som forekommer for noen kvinner når embryoet fester seg i livmoren i begynnelsen av . I tillegg stresset jeg en del fredag og . Jeg hadde festeblødning i forje svangerskap, men ikke så kraftige murringer, akkurat som å være støl. Gynekologi og graviditet - Doktoronline - Forum forum. Tror kanskje jeg hadde en festeblødning for en uke siden. Jeg har tatt graviditetstest , men de er . Men så er det det at jeg har jo ingen andre symptomer! Jeg hadde en festeblødning to dager før ikm da jeg var gravi trodde det.


Sen festeblødning

Jeg håpet på at den var en litt sen festeblødning , men dagen etter. Perio da viste det seg etterpå at el hadde funnet sted lenge etterpå og mensen var dager for sen. Hvordan ser festeblødning ut? Noen opplever festeblødning , andre ikke.


I Norge tilbys man en relativt sen ultralydundersøkelse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg