fredag 22. februar 2019

Iran snl

Strikk to rett, øk en maske (som på neste pinne strikkes rett), to vrang. Gjenta dette hele omgangen. Denne lua med hals har jeg strikket og . Storebror trengte en ny hals , så da gikk jeg straks i gang med oppgaven.


Jeg hadde ingen oppskrift til garnet jeg ville bruke, så strikket denne etter eget hode.

Jeg ELSKER strikkegensere, og her har jeg samlet alle mine nye favoritter. For meg er strikking ren meditasjon og noe jeg elsker. En liten stund på dagen hvor . Velg selv hva de skal brukes til! Er det noen som har oppskrift på noe a la det jeg beskriver?


Strikk selv til barna: Her får du strikkeoppskrift på ullkjoler, ullgensere til barn og søt. En enkel, men dekorativ hals til barn i alle aldre.

Stort og bredt utvalg av garn, strikkemønster og ferdige strikke kolleksjoner. Gratis nedlasting - barn. KJERSTRIKK: Strikket hals.


Mønsteret er kjempeenkelt, men jeg har nok automatisert noe av . Dagens gratisoppskrift: Enkel strikka hals. Hver dag legger vi ut tips om en gratis strikkeoppskrift. Noen ganger er det en ny oppskrift, andre . Jeg er egentlig helt håpløs til å strikke , men denne så veldig enkel ut. Vest med mønster , strikket i Mini Alpakka. Myk hals strikket i Baby Lama.


Rillestrikket hals : masker rillestrikk med dobbelt garn på . MØNSTERSTRIKK : Følg diagrammet for å lage dette mønsteret. Last ned og kos deg med å strikke disse - de er supre gaver og fine til både han og henne. GRATIS STRIKKEOPPSKRIFTER.


Jeg så nettopp en baby som hadde en så god strikkehals. Oppskrift på strikket hals Lyst til å strikke hals på rundpinne?

Prøv Bamboo-hals - Plusstid. Se antrekk til baby ! Se flere ideer om Strikking , Strikkeoppskrift og Barnebarn. Jeg tenkte at jeg skulle strikke hals til min sønn på år.


Men jeg har ikke oppskrift på det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg