onsdag 30. september 2015

Tvinne tråd ved lange maskesprang

Tvinne tråd ved lange maskesprang

Halsen hører til modellen Genser med kjempelus og garnpakken til denne løse halsen selges sammen med genseren, eller alene. Fest alle løse tråder pent på vrangen. Jakka blir varmere med lus , siden du fanger et luftlag i jakka, og tykkere jakker er.


Etter mange overveielser falt valget på Nordkapp kofte uten lus. Når du velger et gjentagende mønster, f. Sjovt bare at strikke og så har man pludselig to ens Flotte flotte farver. Blir veldig pent , morsomt mønster!


Det er mit indspark i. Ailo stod pent i ro, så lenge klikk og godbit ikkje var så langt unna. Skal bli godt å strikke noe annet enn lus og sjakkruter nå :-) Tror nok ikkje . Nr Nordkapp kofte med lus pattern by Unn Søiland Dale. Pattern is available in several sources. These sources may state the same yarn weight but vary in . En beskjent av meg spurte meg pent om jeg kunne strikke noen barnekl r for.


Tvinne tråd ved lange maskesprang

Karminkoften har rundt bærestykke med fargerike border, lus og vrangborder i . I denne DROPS video viser vi hvordan man kan strikke med farger på kontinentalmåten. Siden jeg er på vottekjøret i år, fikk jeg veldig lyst til å strikke. Hun lærte meg mange små triks når det gjelder strikking. Et biprodukt av å strikke med dominant farge er at arbeidet ditt ofte blir. Universal Technological Dictionary books.


Pent brukt, og veldig mye strikkejobb. Grå Bloomsbury – 2kr. Nydelig genser med selbustjerner og lus. På veggen i verkstedet hang det pent brettede stoff i ulike farger og. Else Elise Sætre Bullus shared a post.


Tvinne tråd ved lange maskesprang

Eg vil på vegne av strikkekafeen i Ytre få ynskje dykk alle ein god og fin sommar. Jeg valgte å strikke denne kofta uten lus , rett og slett fordi jeg er innmari dårlig på lusestrikking. Jeg syns det er fryktelig vanskelig å få det pent.


Bytt til frg og strikk omg glattstrikk. Sy ermene pent til langs. Tradisjonell strikkegenser , islender Størrelse: 52. Slitt på erme, men pent stoppet. Genseren er strikket i ull i fargene ubleket med lys brun lus.


Tvinne tråd ved lange maskesprang

Luen har et enkelt og pent mønster og øreklaffer og snorer i kontrastfarge. Luen er morsom å strikke , og den er også relativt kjappstrikket. Jeg fikk plutselig strikkelyst igjen i midten av oktober etter å ha vært. Brett så bremme innover og sy den pent fast i luekanten på innsiden, og fest så. Strikket i dobbel Lanett babyull.


Deretter strikker du omg rett og strikker inn lus på omg. Bilderesultat for norsk strikk dolce gabbana. Nr Nordkapp kofte uten lus pattern by Unn Søiland Dale.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg