fredag 22. januar 2016

Mine sider telenor

Mine sider telenor

Her kan du endre, oppgradere og bestille tjenester. Ny bruker eller glemt passord? Min side på canaldigital. Tilgang til meldingene dine – overalt!


Mine sider telenor

Mine Meldinger lar deg motta og sende meldinger som om de kom fra mobilen. Det som er berørt er kundeservicenummeret, telenor. Telenors Mine sider. Nå kan du logge inn på ett ste med samme brukernavn og passor uavhengig av hvilke abonnement og. Er disse sidene nede nå?


Billig mobilabonnement for bruk i Norge og utland. Du kan blant annet sjekke forbruk, se faktura, finne PUK-kode, endre personlige opplysninger eller . Målet deira er å få tak i . Jeg har et lite problem med hastigheten på fiberbrebåndet fra telenor. Oppdater pc-en din, sørg for at du har aktivert automatiske . Du får en oversikt over ditt kundeforhold får ved å logge inn på Mine sider. Du finner innloggingen på forsiden av telenor.


Vi har valgt et startoppsett, men kundene kan selv justere dette med 1poeng på Mine Sider på telenor. Kundene kan enkelt velge bort . Kommer dere inn på mine sider hos telenor ? Meget raskt og konkret svar på spørsmål. Dette var min første henvendelse til Happybytes. For å slette din CONNECT-konto, kontakt kundeservice. Merk: Dersom du sletter din CONNECT-konto vil du ikke lenger ha tilgang til.


Gratis - last ned nå. Med Mine Kontakter trenger du ett klikk for å overføre kontaktene dine til en ny telefon. Husk å laste ned den siste versjon av vår app for å få . Finn svar på spørsmål om internett, e‑post, tv og fakturaen for Altibox-tjenestene. Hvilke rettigheter har jeg dersom min tjenestetilbyder gjør endringer i avtalen? SMS eller på Mine sider e. Varsel kan også gis på fakturaen. d og følg med i dit forbrug, betal regninger og køb ekstra data – også som app.


Mine sider telenor

Noen teletilbydere tilbyr denne tjenesten via mine sider på deres hjemmeside. Alle henvendelser rundt oppdatering eller feil i din private . Finn telefonnummer og adresse til firmaer og personer. Søk etter tjenester, produkter, kontaktinformasjon, kart og veibeskrivelser og gatebilder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg