tirsdag 12. september 2017

Festeblødning slim

Sitter her og tenker tilbake. Tidlig TR eller festeblødning ? Noen som har hatt en festeblødning ? Flere resultater fra forum. Skjønner at ikke alle får det) -Hvor lang tid etter festeblødning kan man teste positivt? Kan en festeblødning være slim med 1-dråper blod?


Festeblødning slim

Kan det være en festeblødning ? El slim og festeblødning samme dag? Festeblødning eller tidlig spontanabort? Mange forveksler festeblødning med mens.


Om du får blødninger under eggløsning, skyldes det mest sannsynlig hormoner. Nå var det bare slim med bittelitt blod. Det er dager ca til ventet menstruasjon. Har litt lange sykluser.


Bli gravid innlegg 5. Hvordan er en festeblødning ? En festeblødning skjer når egget har blitt befruktet og skal feste seg i livmoren. Lurer på om jeg kan ha hatt en festeblødning , var masse slim med litt blod. Dagen du skulle hatt menstruasjon, kan du imidlertid oppleve en liten blødning.


Denne kalles festeblødning , og én av fire gravide kvinner opplever den. I midten av tredje svangerskapsuke er egget ferdig implantert. Noen kan få småblødninger, såkalt spotting eller festeblødninger. Når egget fester seg, lager det . I og med at det er så mange av dere som har egne erfaringer rundt graviditet, så har jeg et spørsmål: Hva er festeblødning ? Jeg har nesten ikke blødd i dag, var masse gjennomsiktig slim på tampongen og bare litt blod. Frykter å være gravid og at dette kan være en festeblødning.


Og er det noen som har hatt festeblødning som kan fortelle meg om farve,. Men nå i kveld hadde det kommet litt blod- slim -aktig gugg i trusa. Jeg har blitt gravid tre ganger, men aldri merket noen festeblødning. Liten blødning (implantasjonsblødning).


Ikke alle får dette, men noen har en liten miniblødning dager etter . Når det ikke blir en befruktning av eggcellen så vil denne slimhinnen bli avstøtt fra veggen inne i livmoren, og falle ut som blod og slim. Rett før jeg visste at jeg var gravid kom det et slags slim g. Vet du, det er ikke noe som heter festeblødning , selv om det høres ut som om mange tror at .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg