tirsdag 19. september 2017

Hva synes gud om meg

Samtidig sier han at vi alle er syndere. Han gjør klart at menneskehjertet er blitt . Men hva så med alt det andre som står i Bibelen? Min mann hater meg og gjør alt han kan for å hindre at jeg treffer min datter.


Ribas øyne ble store av forbauselse.

Guds ord om at all syndighet med alle dens utslag fraregnes meg for Jesu skyl det. Hva synes du om meg ? Jesus får en gang spørsmål om hva som er det viktigste. Hvis du synes at dette er viktig, og hvis du vil bestemme deg for å investere i ditt forhold. Det er et godt spørsmål, sa jeg langsomt.


Vet du hva jeg finner virkelig problematisk? Som naturvitenskapelig forsker og datter av en katolsk prest – hva synes du selv om religion? Hjernen min forteller meg at jeg aldri kommer til å forstå Gud.

Noe sier meg at jeg burde la være, men jeg gjør som hun sier. Hun gjør programmet til . Må man være religiøs for å synes at det er viktig å fundere på . Hvis jeg selv synes at jeg er usannsynlig morsom, så er det lett å tenke at. Jeg synes det ville redde. Kanskje det er Guds vilje, kanskje han synes at vi burde begynne å . Den som elsker far eller mor mer enn meg , er meg ikke verdig.


Og for å gjøre det helt klart for Peter og oss alle hva han mente, fortalte Jesus. Hvordan kan det bli en stor etterslekt uten et barn? Det synes å være helt umulig.


Russell svarte: Hvorfor ga du meg ikke bedre bevis? Dette vil mange synes er fryktelig urettferdig, at Adams synd skal ramme alle. Du finner ut hva vennen din liker å gjøre, favorittmat og hva personen setter pris på. Gud kan helbrede i dag. Tenk om jeg kunne gå med en slags GPS i hånden som viste meg Guds vilje i alle ting!


Han kan åpne dører som synes stengt med sikkerhetslås. Bli i meg , så blir jeg i dere.

I den nye Hverdagsbibelen lyder det slik: Du velsigner meg med mer enn det jeg kan ta imot. I dag tenkte jeg derfor å dele hva jeg tror er sannhet, og hvordan jeg ser verden. Du syns kanskje jeg er helt gal nå? For å lære mer, satt Amir seg ned for å lese om hva religionen synes om å like . Han så på passet mitt og kasta blikk og traff meg. Og hvis det får oss til å gjøre gode ting, så hva synes du om å la meg tro på gud og sånn, . Sommer, sol og varme er for meg synonymt med god tid til lesing.


Nå burde jeg selvsagt trekke frem det jeg synes kunne vært bedre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg