torsdag 20. april 2017

Gravid uke 31 blogg

Det er enkelt å smalltalke med en gravid , da man vet nøyaktig hva man skal prate om. Snart fullgåtte uker er forbi og jeg er trygt inne i tredje og siste trimester – nå er det ikke lenge til hun kommer! Jeg føler meg utrolig heldig . Rebekka er kommet til uke og føler at graviditeten står litt stille.


Jeg blir mer og mer spent på fødselen.

Gruer meg ikke til smertene, men jeg . Hvor langt er jeg på vei? Vi har vært på fødselsforberedende kurs, og i helgen tenkte jeg faktisk å . Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen. I dag er jeg uker og dag på vei.


Selv er du kanskje andpusten og syns det er vanskelig å finne en god sovestilling. Da jeg fant ut at jeg var gravid tenkte jeg at jeg ville holde det skjult for alle utenom.

Dessuten var magen allerede såpass tydelig i uke eller 1 husker ikke. Du ser flott ut og det er veldig gøy å følge deg på bloggen ! Camilla sluttet på p-piller, og ble gravid med en gang. Camilla opprettet derfor en blogg hvor hun delte hva som hadde skjedd. Det er vanlig at du føler deg andpusten, selv ved små anstrengelser. Etter hvert vil kroppen forberede seg til fødsel ved at det kommer flere kynnere.


Smertene kommer nok hyppigere nå. Det er også på tide å begynne å tenke på fødselen. Da er det alltid beroligende å ha en jordmor å snakke . Statusoppdatering uke - Sjekk denne magen!


Barnet har fortsatt god plass til å snu og vende på seg i din livmor. Her er magen per dags dato uke 31. Fra uker og dager. Det vil si kg siden jeg ble gravid. Men jeg trøster meg .

Sist jeg skrev tok jeg . Fosterets forbrenning (metabolisme). Måtte det fortsette sånn noen uker til! Svangerskaps update uke ! Det er bare en uke som skiller disse bildene, så magen er sånn cirka lik.


Dere kommer til å bli så fine foreldre. Jeg er selv, gravid uke (etter IVF-behandling) og har blitt ekstremt engstelig for . Nå er jeg ganske fortvilt og trenger deres synspunkter. Jeg har kommet meg til uke 36! På søndag våknet jeg av .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg